Çarşamba, Haziran 30, 2010

Taksim

Dün annoşla Taksim'deydik.Terkostan Ceme(kardiş) ve babişe t-shirtler, kendimizede birşeyler toparladık.aldıklarımızı giydikçe koyacağım.Topshop %50 ye varan indirime girmişti Mango da %70 e varan.Ancak ikisindende ne yazıkki bir şey bulamadım.Mangoda ki kasa kuyruğunu gördükten sonra da bulsamda alamayacağımı anlayarak kaçtım....

benim: Etek                                    Batik( çok eski fiyatını hatırlamıyorum)
          Beyaz t-shirt                         Top Shop
          Kot ceket                              Stradivarius( geçen sene almıştım)
          Leopar babetler                   Bershka  49 TL
          Bileklikler (hepsibirlikte)   Forever New 19 TL
          Tahta kolye                         Bershka
          Gözlük                                LV


        

Annoş: Gri atlet                          Kadıköy pazarı 3 TL
            Siyah şalvar                   Mango Outlet 12 TL
            Terlikler                        Bodrum Berk 70 TL
           Gözlük                           Armani
           Çanta                            Gucci
           Kolye                           River Island

6 yorum:

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

annenle birlikte çokk tatlı çıkmışsınız

Sanemiko dedi ki...

çok teşekkür ederiz:)annemde kızıyordu maymun gibi resmimi koymuşsun diye:)

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

tarzını çok begendim

Sanemiko dedi ki...

çok teşekkür ederim:)

potiK&iréM dedi ki...

Sanem abla,
Biz de annoş la(:D) Taksim'de gezmeyi çok severiz ve bişi almadan da dönemeyiz...Siz de anne kız keyif yaptınız herhalde:)Çok şeker çıkmışsınız...

Sanemiko dedi ki...

:))çok teşekkür ederiz annnem her geldiğinde mutlaka gideriz taksime o da bayılır çok sever