Cumartesi, Temmuz 24, 2010

BUZZ GİBİ FİKİRLER

İşte sizlere sıcak yaz günlerinde kullanabileceğiniz buzzz gibi şahane fikirler!
 buzlarınızı,buz kalıplarının içine yerleştireceğiniz çeşitli çiçekler,yapraklar ve meyva parçacıklarıyla hazırlayabilirsiniz...

 meyva,dondurma...vs. çeşitli yiyeceklerinizi misafirlerinize buz kaselerle servis yapabilirsiniz!
İşte Tarifi!

1. Öncelikle biri büyük,biri daha küçük 2 kaseyi iç içe yerleştirip oynamasın diye de bantlıyoruz.
Size önerim, kapları plastik veya metal tercih etmeniz.Çünkü buz tuttuğunda çıkarırken cam kaseler ufak kazalara yol açabilir...
2.İki kasenin arasındaki boşluğa, azına kadar dolacak şekilde su dolduruyoruz.
İsterseniz,bu aşamada su koymadan önce aralığa,meyva ,sebze,çiçek,yaprak parçaları yerleşribilir suyu ondan sonra koyabilirsiniz.Böylece yukarıdaki resimlerdeki daha farklı kaseler elde edebilirsiniz.
Sadece hayal gücünüzü kullanın.
Suyu koyduktan sonra kaseleri buzluğa düzgünce yerleştiriyoruz.
3.24 saat sonra ,keslerinizi buzluktan çıkartın.önce ortadaki kaseyi ayırın.
4.Ve son olarak ters çevirip alttaki kaseyi buzdan ayırıyoruz.
İşte muhteşem bir Buz Kaseniz oldu!

10 yorum:

cerenim.com dedi ki...

harikasınnn!!!! ne güzel paylaşımlar bunlar böyle! bayıldımmm nefissss

Sanemiko dedi ki...

cerenim.com

:)))çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim...sevgiler..

Porti dedi ki...

Bayıldım ya gerçekten harika fikirler muhteşemmmm
Klavyene gören gözüne sağlık :))
Bize de bekleriz :))
http://portinindunyasi.blogspot.com/

hobibox dedi ki...

Merhabalar, daha önce beni izlemekte olduğunuz "hobicell" adlı blogtan, googlen sorunları nedeniyle şu anki size yazdığım adresime taşındım. Güzel paylaşımlarıma ortak olmak adına sizi yeni adresime beklerim, sevgiyle sağlıcakla kalın.

Berat kandilinizi kutlu, dualarımız kabul ve makbul olsun.

http://hobibox.blogspot.com/

Hande dedi ki...

ya su şarabın yanındakı içi gül buzlara bayıldımm cok romantık:)

Sanemiko dedi ki...

porti
güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.seninde parmaklarına sağlık bloguma geldiğin için:))bendesana eldim bundan sonra yakından izliyor olacağım seni:)

hobibox

bundan sonra yenş adrsinden seni izlemeye devam ediyorum.

Hande
benimde onlar favorim yapmak için sevgililer günnü bekliyorum:))

NiLaY dedi ki...

harikaymış bunlar, tek kelimeyle bayıldım :)
ne yaratıcı fikirler var yarab :) sevgiler..

Sanemiko dedi ki...

NiLaY

çok kolay uygulamalısın bence ilk misafirlerine:))sevgiler..

Porti dedi ki...

İlgin için teşekkür ederim tekrar döneyim dedim :*****

Sanemiko dedi ki...

porti ben teşekkür ederim sevgiler:))