Salı, Temmuz 13, 2010

DIY: Swarovski Taşlı Converse

Bu converseleri sevgili canım arkadaşımm Makbuş'cuğumla yaptık.Dışarıda hep görüyorduk 300 küsür TL li fiyatlara satıyorlardı bizde baktık, yaparız kız biz bunları dedik oturduk yaptık.Sonrada satışa koyduk:)eğer sizlerde yapmak isterseniz, ihtiyacınız olan tek şey tahta kaleden satın alabileceğiz swarovski taşlar ve yapıştırıcı e tabi bir de ayakkabı.Aman yok benim o kadar sabrım uğraşamam derseniz,bana bir mesaj atıp, gittigidiyordan ya da pasajdan satış açıtırıp, satın alabilirsiniz.hepinizi Öpenziiiiiii.




12 yorum:

Hertelden dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık marifetli olmak başka tabii

Sanemiko dedi ki...

Hertelden

teşekkür ederiz ama gerçekten kafaya koydunmu yapmayı kolay, sadece biraz deli işi:))

Tasarım Meydanı-Aysun dedi ki...

Tebrikler Sanemiko, ellerinize sağlık, çok güzel bir iş çıkarmışsınız... Devamını bekliyorumm... :)

Sanemiko dedi ki...

Tasarım Meydanı-Aysun
çok teşekkür ederim makbuşşcuğum ve kendi adıma:)devamı cok yakında sanemikoda:)))

Did Dans La Mode dedi ki...

Süpper olmuş ellrinize sağlıkk :)

Sanemiko dedi ki...

Did Dans La Mode

çokk teşşşkürrr ederiiizz:))

zeynep dedi ki...

ayy uzun zamandır arıyodum swarovski taşlı converse nerden alabilirim?

Sanemiko dedi ki...

zeynep bunları bir arkadaşımla sipariş üzerine yapıyoruz.istersen sana da yapabilirz ama acelen yoksa çünkü tatile çıkıyorum.

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

çok beğendim, emeklerine değmiş harika görünüyorlar.

Sanemiko dedi ki...

teşekkür ederiz:)

Shopp-ing-bag dedi ki...

çok güzel bayıldımmm, taşın büyüklüğü fala ne kadar internetten sipariş etsem.. bi de orjinal swarovski mi taşlar..yapmayı çok istedim çok eğlenceli gözüküyor..

Sanemiko dedi ki...

biz bunları kapalı çarşının orada tuhafiyeciler var oradan gr. almıştık.ama internette gittigiyorda,pasajda,ve daha bir çok yerde online alabileceğin yerler var.