Salı, Temmuz 27, 2010

MY SWEET HOME!!

Merhaba canikolar!!!Bir kaç gündür yeni yazı giremedim çünkü,annemin evini su basmış onunla ilgileniyorum...Bu sebeple beni mağdur görünnn pleaseeeeee.....Bugün sizlerle kendi evimden bir kaç kare paylaşıyorum. dekorasyonunu kendim yaptım .Bu benim öğrenci evim umarım hoşunuza gider..

minderler ve kumaşları ikea dan aldım terziye kaplattım 
salondaki 2 farklı kumaşlı panolarımla takım.
sulu boya resimlerim Ege Aydan'dan hediye.
Minik aynalı mumluk arkadaşımın hediyesi boynerden.
Abajur boynerden Mumu'nun hediyesi.
dolap Kelebek mobilyadan yazı masamın takımıydı duvara takılıyordu 
ben yerde kullandım.
Servis tabağı Boynerden.
bıçaklıkve siyah dallar ikeadan.
orta sehpam ve siyah yan,koltuktaki minderler ve kılıfları(terziye diktirdim),Duvardaki panolar(kendim yaptım.hepsi ikeadan.koltuğum izmirden şu an oturma yerinde örtü var çünkü beyaz deri kurudu dökülüyor:((
halım zara homedan.
 
yemek masam kelebek mobilya aslında bu benim yazı masamdı 
ancak ben yemek masası yaptım:)
avizem mudo concept
yandaki gri ışıklandırma zara home.
ip perdeleri bauhaus dan aldım aklınızda olsun en ucuz ordaydı bu perdeler.
yandaki yağlı boya resimleri ben yaptım.
tül servis tabağı boynerden teyzemin hediyesi.
bar sandalyeleri ben beğeniştim en yakın arkadaşım metem süpriz yapıpıp doğum günü hediyesi almış.
VE uyuyan kedi MIR MIR, benim sevimli kedim.

 
metal su ısıtıcım Tchibo dan.
armutluyu ykm den almıştım sanırım çok eski.
minik kadiınlı silinir rende karınca dan.
mıknatıslı baharatlık real den.
çiçek şeklindeki fırça muda dan her gittiğimde her sezon görüyorum.


içi bakliyatlı şişeler kadıköy salı pazarından.


buzdolabındaki kurulama bezim süper  kuruluyor ikeadan.
fırında duran kareli bez zara home tipi güzel ama hiç kurulamıyor.
yuvarlak pas paslarım yine ikeadan.


pas pas,sabunluk diş fırçalık seti ve seramik balık biblolar  mudodan
detarjan sepeti olarak kullanığım büyük kare hasır sepet zara home dan
2 boy birlikte satılıyor ben büyük olanı detarjan sepeti yaptım,küçüğünü ekmeklik olarak kullanıyorum,her sezon zarada bulabileceğiniz klasiklerden.


yatağım ve komidinim kelebek mobilya.
çarşaf takımım ve yastıklarım ikea,mudo ve boyner karışık.
Yatakta bol yastık çok severim.
gece yatmadan önce her birini indirmek işkence olsa da, 
bence çok güzel görünüyor.Daha çoğalatacağım.
abajurum ikea.
dolabımı kadıköyden bir mobilyacıdan almıştım adını hatırlayamıyorum.

16 yorum:

Hande dedi ki...

cnmm ne kadar güzel döşemişsin bayıldım evine çok zevklisin

mine dedi ki...

ne kadar şık bir öğrenci evi böyle güle güle oturun

Nina's dedi ki...

Very lovely "sweet home"! compliments for a good taste! :))

Hertelden dedi ki...

Öğrenci evi için çok güzel :)) dekorasyon süper canım çok zevkli ve ferah güle güle otur

M¥PriNcessS dedi ki...

canımm bayıldım evine çok güzel çok modern döşemişsin...Şimdi bi sorum vr banyondaki dolobını sen mi yaptırdın hazırmı aldın çamasır makınan onun içinde mi? sevmıyorum çamasır makınası görüntüsünü yaptırmak istıyorum ustaya gizlemek istıyorum makınamı seninki çok hoş bir modele benzıyo detaylı resım cekermısın karşıdan canımcım...saglık mutluluk ve huzurla otur evınde cnm..

FashionliciousGirl dedi ki...

bu öğrenci evimi ??? vay canısına varya sanki dergi çekimleri gibi olmuş.harika bir dekorasyon! bayıldım hele salondaki avizeler....süper!

buhayatgecmezboyle dedi ki...

çok zevklisin,ileride daha da güzellerine ...

BAHAR dedi ki...

evin bir öğrencinin evine göre çok güzelmiş canım, çok zevkli döşenmiş, güle güle otur, birde mutfakta ocağın arkasındaki metal levhayı extra mı aldın acaba, ikea da vardı o mu,?

Sanemiko dedi ki...

*Hande
çok teşekkür ederim canım:)

*mine

size de çok teşekkür ederim:)

*Nina's

Thanks Nina,I'am following your blog closely and I love your incredible meal.they are always looking very delicious.

*Hertelden

çok teşekkür ederim.ev dekore etmee bayılıyorum:)

*M¥PriNcessS

öncelikle iyi dilerin için çok teşekkür ederim:)soruna gelince,dolabı ben kendim yaptırmadım.o şekilde yapmışlar inşaatı.çamaşır maknam onun içinde ve çok memnunum hem görüntü kirliliğini ortadan kaldırıyor hem de makinanın sesini az olsa kesiyor.resmini çekmem şu an imkansız çünkü annemn evini su bastı ve izmire yardıma geldim dönüşüm hiç belli değil ama erken dönersem söz çekip koyarım.sana şöyle tarif edebilirim.makinanın üstünede çıkan bir kısım varya onu çıkarttırıp koydurman mantıklı,yoksa çok yüksek olabiliri dolabın.ölcüleri tamamen minanla bire bir bir kutu gibi düşün.sadece önden 2 yada 3 parmak geniş yaptırt ki kapagını kapadığında mikanın kapagına denk gelip açık kalmasın.yukarıdaki resimde kulp biraz daha belirgin çıkmış.boydan boya her yerde bulabileceğin büyük metal bir kulbu var ve saga doğru açılıyor.yani çok basit aslında hiç bir özelliği yok.geniş bir mutfak dolabı gibi:)

*FashionliciousGirl

Teşekkür ederim evet bu benim evim ailem izmirde yaşıyor.ben de istanbul'da kendi evimi döşiyeceğim hayallerimle üniversite için kazanıp geldim işte:)Salondaki siyah avizeyi mudodan ,gümüş rengini de zara home dan aldım her ikisinide indirimden çok komik fiyatlara kaptım:))

*buhayatgecmezboyle

ayy ne güzel dilemişsin çok teşekkür ederim canım...Daha iyileri senin olsun inşallah...

*BAHAR

çok çok teşekkkür ederim canikom,yok o metal levha kendiliğinden var ama hiç memnun değilim su damlasa leke oluyor bütün gün elimde bi bez sürekli ıslak kuru onu siliyorum hiç tavsiye etmem:))diğer baharatlıkları ben ümraniye meydandaki realden aldım.onlar mıknatıslı yapışıveriyor çok pratik.

Lucy dedi ki...

ben de çok beğendim zevkini sanemiko, çok hoş döşemişsin gerçekten..her ayrıntı ayrı bir hava katmış. öğrenci evin böyleyse ilerde harika bir design yapacağından eminim.

Sanemiko dedi ki...

*Lucy

lucycim çok teşekkür ederimmm...Umarım öyle olurr ev benim için, zaman geçirlse de geçirilmesede çok önemli. insanın gün sonunda sevdiği ve gözüne iyi görünen kaapıdan girdiğinde bir ohh çektirticek bir eve girmesi bence çok önemli:)sevgilerrr...

Sumeyyes dedi ki...

Çok zevklisin ,tebrikler...

Sanemiko dedi ki...

*Sumeyyes
teşekkür ederim,sevgiler:))

dy dedi ki...

evinize bayıldım gerçekten çok zevkli ve ferah bir ev.istanbula taşınmayı düşünüyorum aynı bunu gibi bir ev arıyorum.hangi site burası acaba?

Sanemiko dedi ki...

teşekkür ederim anadolu yakasında ağaoğlu my world

nihalasli dedi ki...

Canim hani bilmiyorum bu ev kira mi sizin mi ama seni zorlamicaksa hemen kapatma bence.dur bakalim yarin obur gun bir ses gelir sonra hoppa bir daha ayni sey.depo dedigin kolay degil ki bak ben simdi depoladim 2012 ortasi gibi alicaz ama kolay degil yani.iyi bir depo istersen kira gibi para oduyorsun zaten.iyi depo olmazsa da esyalarini istiflerler;) o zaman esyanda heba olur.ben iyi bir depo tercih ettigim halde tedirginim.
ayrica kurulu duzenin oturmus ne bilim belli olmaz biraz bekle bence.Ama tabi gelirini gdierini artisini eksisini ailenle en iyi sen dusunceksin haklisin.
Sevgiler cook