Cumartesi, Temmuz 31, 2010

PON PON AŞKINA!

Kızlarrrrr evlerimizi bu şahane ponponlarla renklerdirme zamanı!!yaz geçsede,sonbar ve adndanr kış kapıya dayansa da,evinizde ilkbahar havası yıl boyunca kalıcı, ruhunuz da capcanlı olsun!Nasıl mı? işte böyle çocuk işi!!!
 NASIL MI? İŞTE BÖYLE!
ihtiyacınız olan malzemeler: renkli ince kağıtlar(tüm kırtasiyelerde mevcut,evinizdekipatron kağıtlarını da kullanabilirsiniz),makas,bağlamak için misina ya da ip,oratadan tutturmak için de bant ya da zımba.

1.ADIM
 
Üst üste koyduğumuz 5-6 adet ince kağıdı resimde görüldüğü şekilde katlıyorduz.

2.ADIM


katladığımız kağıtları ortadan zımba veya bant ile sıkıca tutturup,resimde görülde şekilde kenarlarını oval ya da
sivri şekilde kesiyoruz.

3.ADIM
Kesip ortadan tutturduğumuz kağıtlarımızı tek tek açıyoruz,kabartıyoruz.

4.ADIM
bu elde ettiğiniz pon poncuğunuzun yarısı oluyor.aynısından bir tane daha yapıpı birleştirdiğinizde TADAAAA!!Muhteşem pompişleriniz oluyor.bunları irili ufaklı yapıpıp partilerde peçetelik,masa süsü vazolara çiçek...vs. olarak güle güle kullanabilirsiniz!

şu an çok sıcak bir yerden yazıyorum:)hepinize kucak dolusu sevgiler kocaman öpücükler ve tatil yapanlara iyi tatiller yapamayanlara da iyi günler:)

8 yorum:

zeliha (umutsepeti) dedi ki...

e kolaymış yapmak,alıp heryeri ponponlama vaktidir vakit :))

Porti dedi ki...

Haha süperr yaaa :)
Çok eğlenceliiiiii :))http://portinindunyasi.blogspot.com/

Hande dedi ki...

son resme bayıldım cok seker duruyor

Sanemiko dedi ki...

Hande

evet zaten hepsi şeker ambalajı gibi:)

ma thet zin dedi ki...

Very nice
Regards

Sanemiko dedi ki...

ma thet zin
thanks for your nice comment:)

Uğur CAN dedi ki...

Bayıldım ponponlara, severim böyle süslü püslü şeyleri. kızımın doğum gününe yapacağım inşallah teşekkürler paylaştığın için
Sevgilerimle
Uğur

Sanemiko dedi ki...

eğer yaparsanız bizimlede resimlerini paylaşın lütfen bende sizin pastaara bayıldım!!!!