Pazartesi, Temmuz 05, 2010

TAK TAKIŞTIR!!!

Kadın dediğin süslü olur!Bir birine uyan, kontrast renklerde ya da aynı tonlardaki farklı boylardaki takılarınızı birarada üst üste takarak bu güzellikler gibi yeni takılar elde edebilirsiniz.Birbirine bağlamanıza hiç gerek yok sadece takın takıştırın ki, istediğinizde tek tek de takabilesiniz.İnci ve zincirin bir arada kullanımı bu sezon çok moda, hala kullanmadıysanız geç bile kaldınız!Dümdüz tek renk bir kıyafeti bir anda harketlendirebilir gece  kullanımına bile hazır hale getirebilirsiniz.Benim sıkça baş vurduğum bir yöntem şiddetle tavsiye ediyorum çok tarz duruyor!!

5 yorum:

ŞIKELLA dedi ki...

inci ve zincir gerçekten çok moda
koton bunu doyasıya yaşattı bence bu sezon

Sanemiko dedi ki...

ŞIKELLA yorum yaptmış ancak sistem anlamsız bir şekilde sorun verdiğinden ben kendisinin yorumunu aşağıda ekliyorum:

ŞIKELLA
inci ve zincir gerçekten çok moda
koton bunu doyasıya yaşattı bence bu sezon

M¥PriNcessS dedi ki...

Bu takılar şahane..

mine dedi ki...

iyi fikir serin yaz akşamları için olsun ama üst üste daralırım ben

simon dedi ki...

aksesuarlar süpermiş tatilde dedigin gibi taktakıştır:)