Pazar, Temmuz 04, 2010

TIRNAKLARI BOYAMA VAKTİ!!



Artık tırnaklarda aksesuar haline geldi.Bazı beğendiğim süslemeleri sizler için ekledim.belki denersiniz ki bence denemelisiniz...Ben özellikle ilk baştaki siyah beyazlara ve sally hansenın leoparlısına bayıldım.Tek ihtiyacınız olan oje ve ince uçlu oje çizim kalemleri.Kalemleri Bulamam ya da ben bunları yapamam diye üzelmeyin çükü hazır boyanmış takma tırnak halinde de bir çok eczanede,parfümeride,Clarin's,Watsons da ve gitti gidiyor da satılıyor....Haydi tırnaklar boyansınnnnnnnnnn!!!!

6 yorum:

petitbeurre dedi ki...

yılbaşılı olanaa bayıldııım:)

Sanemiko dedi ki...

evet cok sevimli:))

mine dedi ki...

hiç bu kadar rengarenk tırnağı bir arada görmemiştim, çok hoştu doğrusu
ayak parmaklarıma bir yüzük istiyorum bakalım uygun birşeyler bulabilecek miyim

Sanemiko dedi ki...

clarinste,accessoriesda bir sürü var orada ya da taksimde bulabilirsin ayağına yüzük

simon dedi ki...

bayıldım ilham aldım bende denicem:)

Sanemiko dedi ki...

çok sevindim:))