Cuma, Kasım 19, 2010

BUNDAN İSTİYORUM!



dövme sever bir aileyiz biz:)annem,teyzem ben...ama benim dövme sevdam biraz erken başladı ilk dövmemi 13 yaşında yaptırmıştım.İstanbulda Bebek red cat de.2. yi ne zman yaptırdığımı hatırlamıyorum herhalde 8 sene falan oldu onu yaptıralı da...onuda çeşmede yaptırmıştım.bir dövmem belimde 2 gamzemin ortası japınca ufak bir aşk yazıyor.ikinci dövmemde, leğen kemiği diye çirkin bir tabiri olan:)kasığımın üstünde renkli bir kelebek.ege aydan ve çok sevdiğim eşi ipek'in hediyesi bana..kelebekleri oldum olası severim.şimdi hızımı alamadım bir hastalık herhalde bu durası gelmiyor insanın:)Bu gördüğünüzün aynısını istiyorum!!!resimde anlaşılmıyor sanırım ama kate mossun aşilinde minicik bir yıldız var.Sizlerin de dövmeleri var mı? varsa yollayın yayınlayayıp paylaşalım:)

9 yorum:

Jesa dedi ki...

lovely blog :)

Cheers, Jesa

simple present tense dedi ki...

yok ama olsun istiyorum ama sıkılırsam acaba ne yaparım diye karar veremiyorum

Michaela dedi ki...

I love those shoes.


I have a giveaway right now, maybe you want to join it!

http://paraphernaliainyourcloset.blogspot.com/2010/08/gewinnspiel-giveway-dreamcatcher.html

xoxo M

Dawn dedi ki...

çok tatlı duruyor bncede.

Shopp-ing-bag dedi ki...

ben de kızımın ismini dövdürmek istiyorum ama hem nereye hem nerede yaptırmalıyım bilemiyorumm. önerileri ben de takip edicem :)))

Sanemiko dedi ki...

ben istanbulda bebek red cat yaptımıştım luccanın oralarda yeri yukuşu çıkarken orada iyi yapıyorlar ama tabi internetten araştırabilirsin bir sürü yer var yapan...

ozgur dedi ki...

Ben de minicik bir şey istiyorum ama bir kere yaptırınca devamı geliyormuş diye duyuyorum hep ve cesaret edemiyorum doğrusu :(
orama, burama, her yerime......
Yok abicim istemem ,
1 tanede kalırsın yok öyle bişey diyen dövmecinin adresi lazım bana:)

Sanemiko dedi ki...

ya bilmiyorum ben istiyorum 3. yü ama mesela teyzemle annemde var onlar kalmış zmanında yaptırıp 1 taneyle:)

hewicim dedi ki...

bende de var 1 tane 11 yıl once yaptırmıstım belime kocaman =) 11 yıldır yenisini yaptırmamak için tutuyorum kendimi.. cunku sonu yok gercekten. şimdi gordum yine canım cekti ama yaa :(