Salı, Ağustos 24, 2010

ELMA SİRKESİ DEYİP GEÇME!!!!!


kızlar bildiğiniz üzere zayıflamaya çalışıyorum.şu son bir kaç gündür bozdum 1 kilomu geri aldım ama vereceğim! neyse şimdi sizlerle benimde uygulamaya başladığım bir zayıflama kürünü paylaşacağım.biliyorsunuz diyetimde ilaç yok ve bu tamamen doğal!ondan paylaşıyorum.belki aranızda benim gibi kilo vermeye çalışanlar vardır!
Diyetisyen Naciye İla Deniz, elma sirkesinin insan bedenini içten ve dıştan tedavi edebilen olağanüstü doğal bir sıvı olduğunu ve onunla zayıflayabileceğimizi açıklamış.Nasıl mı?
Ilık bir bardak suya 1 tatlı kaşığı elma sirkesi ve 1 çay kaşığı bal karıştırılarak yapılan kokteylin sabahları aç karnına içilmesi halinde vücutta biriken fazla yağın atımının kolaylaşacağı tavsiyesinde bulunarak,  'Elma sirkesi, içerdiği çok değerli ve çeşitli maddeler nedeniyle, en sağlıklı sıvılardan biri olduğunu söylemiş.sadece kilo kaybına değil,  karaciğer ve damar sertliği hastalıklarıyla, hemoroid, egzama ve deri hastalıklarına ,sivilcelere, kalp kasları dahil olmak üzere tüm kas yapısının güçlenmesini de iyi geliyormuş elma sirkesi.araştırdım kullananarda sonuçtan memnun kalmış.Ticari bir ürün olmadığı için forumlar ve vs.. de yapılan yorumlar dürüst ve inandırıcı geldi bana.ben dünden beri kullanmaya başladım ama bal kullanmıyorumve sabah akşam içiyorum bakalaım sonuç ne olacak?


İŞTE SİZE ELMA SİRKESİ İLE BİR KAÇ FORMUL DAHA!

Kepeksiz saçlar:
Saçınızı yıkadıktan sonra, son durulama suyuna elma sirkesi ekleyin.Saçlarınızın kepekten arındığını ve parlaklaştığını göreceksiniz. 

Akne tedavisi:
Su ile seyreltilmiş elma sirkesi ile yüzünüzü temizleyin ve su ile durulayın. Elma sirkesi cildinizi yumuşattığı gibi, antiseptik özelliği ile akneye neden olan mikropları öldürecektir.
 
Ciltteki lekelere:
Dörtte bir litre suya, üç çorba kaşığı elma sirkesi ekleyip, kaynayıncaya kadar ısıtın, ateşi kısın. Başınıza bir örtü örtüp, yüzünüzü buhara tutun. Yarı yarıya sulandırılmış elma sirkesi ile yüzünüzü silin. Haftada iki kez tekrarlayabilirsiniz.
 
Varisli damarlara:
Bir bezi elma sirkesine batırıp sıkın. Bezi varisli bölgeye sarın ve 30 dakika bekletin. Bu süre içinde bacaklarınızı yukarı kaldırarak dinlendirin. Sabah-akşam tekrarlayın.
 
Soğuk algınlığı ve grip zamanlarından önce, 4 haftalık bir sirke-bal kokteyli kürüne baslayın ve günde 3 bardak için.

- Sirke-bal kokteyli nezleye karşı da bedeni güçlendirecektir. Nezleye karşı ayrıca, 1 ölçü elma sirkesi 2 ölçü suya karıştırılır, kaynama derecesine kadar ısıtılır ve inhalasyon tedavisi uygulanır.

- Boğaz ağrısı ve ses kısıklığında, 1 ölçü elma sirkesi ile 3 ölçü ılık su karıştırılır ve saat başı derin gargaralar yapıldıktan sonra tükürülür. Bu gargaraların adaçayı ile dönüşümlü yapılması etkiyi daha da arttıracaktır.

- Öksürüğe karşı, 4 yemek kaşığı dolusu akışkan balla 3 tatlı kaşığı elma sirkesini iyice karıştırın. Öksürük gıcıgına karşı yarım tatlı kaşığı alın ve yavaş yavaş yutun. Ayrıca, bolca kekik çayını balla tatlandırın ve yudumlayarak için.

- Yüksek kolesterole karşı, günde pek çok kere elma sirkesi-bal kokteyli içilir. Salatalarda öncelikle elma sirkesi kullanılır.
Gaz şişkinliğine karşı, her öğünden yarım saat önce 1 bardak elma sirkesi-bal kokteyli içerek, sağlıklı bir bağırsak florasinin temelini atın. Bu kokteyle rezene veya frenk kimyonu çayı da
ekleyebilirsiniz.

- Kabızlığa karşı, günde pek çok kere, 1 bardak suya 1 tatlı kaşığı elma sirkesi ekleyerek için.

- Ergenlik sivilcelerine karşı, her yemekten yarım saat

önce, içine 1 tatlı kaşığı elma sirkesi eklenmiş 1 bardak su için. Yüzünüze buğu banyoları uygulayın: 1 litre kaynar derecede sıcak suya 4 yemek kaşığı elma sirkesi ve 2 yemek kaşığı dolusu mayıs papatyası ekleyin, 1-2 kere
karıştırın ve başınızı büyük bir havluyla örterek 5-10 dakika gözlerinizi yumarak bekleyin. Yüzünüzü suya çok yaklaştırmayın!

12 yorum:

STYLE M dedi ki...

memnun kalacagindan emin ol su kaybi degil yag eritiyor.istikrarli kullanirsan helal olsun ben 1 hafta sonra icemiyorum.ama cildim bile yumusacik oluyor.kolay gelsin ;)

Fatoş Öztürk dedi ki...

Merhaba paylaşımların için teşekkürler.Elma sirkesini bende duydum işe yarayıp yaramadığını bizimle paylaşırsan sevinirim.Ara sıra ziyaretime gelirsen çok memnun olurum.Sevgiler...

vivian dedi ki...

kesinlikle ise yariyorrr ama balla birlikte yap balin yag yakma özelligi var dogal seker olmasindan dolayi :))

Sanemiko dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
The Lizard Queen dedi ki...

azayiflamak icin degil ama bu bahsi gecen faydalari icin denemeye deger

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

The Lizard Queen dedi ki...

azayiflamak icin degil ama bu bahsi gecen faydalari icin denemeye deger

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

devince dedi ki...

bir süre aç karnına içtim sonra unuttum.İnsanı canlandırıyor sanki.
Saçlara ise çok iyi parlaklık verdiği tarafımdan denenmiştir bizzat.doğal ve faydalı siznde bahsettiğiniz gibi

Sanemiko dedi ki...

ay kızlar 2 gündür içiyorum bu zımbırtıyı ve dün demiştim ya bir kilo aldım rejimi bozum diye bugün 1 kiloyu vermişim hihihihhi:)

Meraklı beti dedi ki...

bilgiler süper,sanada kolay gelsin canım..sevgiler

Sanemiko dedi ki...

:)ah çok teşekkür ederimmm:)

tarih84 dedi ki...

ballı kokteylini bilmiyordum.2 yıl önce banada bir arkadaşımın annesi tavsiye etmişti.aç karnına sabahları 2 yemek kaşığı elma sirkesi içip ardından bol su içip güne öyle başla demişti.ciddi şekilde yağ kaybı yapıyor.hatta idrarında bile anlayacaksın vücud ciddi şewkilde yağ atacak demişti.ben 15 gün sonunda bıktım ,üşendim ve bıraktım.sonuç olarak biraz şişliğim gitmişti.ödem atmıştım hatta itiraf edeyim dikkat ettiğimdne mi yoksa sirke gücündne mi 2.5-3 kilo bile vermiştim:)

Sanemiko dedi ki...

evet bende balla kullanmayı tercih etmiyordum ama sonra sevgili vivian yorumunda balında yağ yakma özelliği olduğu söyledi açıkcası öyle içince de daha kolay içilebiliyor.banada çok yararı oldu gerçekten