Cuma, Ağustos 27, 2010

H&M SİPARİŞLERİM!!!


2 gündür post giremiyorum çünkü annoşa swarovski taşlı converse yapıyordum.annoşla babişşş pazartesi  günü ispanya'ya gidiyorlar.Benden ne istediğimi sordu annoş  bende ona bir H&M listesi hazırladım aşşağıda görüldüğü üzere...:)buradan izninizle ona seslenmek istiyorum çünkü kendisi yazılarımın yakın takipçisi:) 
ANNE BU YAZIYI OKUDUĞUNU BİLİYORUM,BİRTANECİK KIZIN VAR BAK  HATIRLATIRIM BUNLARIN HEPSİ ONA ÇOK YAKIŞIR,BULABİLDİKLERİNİN HEPSİNİ AL LÜTFEN AYRICA CEM'İN ODASINDAKİ PRINTERDAN BU POSTUN BİR ÇIKTISINI ALMANI TAVSİYE EDERİM  ÇÜNKÜ HEPSİNİ AKLINDA TUTABİLECEĞİNİ PEK SANMIYORUM EVET  LİSTE O KADAR UZUN:))))ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDER YANAKLARINDAN  MINCIKLAR VE ÖPERİM MUCUK MUCUKKK!
fiyatlar çok uygun olunca bende listeyibiraz uzun tuttum,ee 2 gündür ayakkabı yapıyorum gözüm bozuldu,sırtım tutuldu,boynumda fıtık çıktı gerçi anneme helal olsun da ne dersiniz bunları  haketmişim değil mi:)?


ben gözlük çok severim





3 €
4 €

4  €
5 €
5 €

5 €
bu elbiselerde uzun zamandır gözüm var 5 €

aradığım şapkayı  buldum 5 €


5 €
6 €
leopar çok severim 7 €
7 €


buna bayıldım 8 €

10 €

10 €

10 €

39 €

etek 14 € kemer14 € üstü bende var 


 
bikini üstüne şahane yanları kalçaya kadar yırtmaçlı hadi yine iyisin annoş indirimde 7 €


ve son 39 €

 TOTAL =229 €  
tamam hepsini birden bulamayacağı için bol kepçeden atmış olabilirim biraz:)

7 yorum:

öznur-ata dedi ki...

annesiii !dinle kızoşu :))o hakettii :)))

Mia Wallace dedi ki...

bu fiyatlar gerçek mi!!!!????
Nasıl alabilirim?

balgözlükız dedi ki...

valla siparişleri çok beğendim,bana da alsın :P :))

Did Dans La Mode dedi ki...

süppermiş ben de sipariş verebilir miyim :P

Sanemiko dedi ki...

öznur-ata

hep destek! tam destek! desteğein için teşekkür ederim, annoş bak duyyy:)!!!!!

Mia Wallace

evet fiyatlar gerçek:)üzgünüm ama sanırım ekimi beklemek zorundasın ekimde forum istanbul da açılıyor.:)

balgözlükız

valla benim gibi bir sipariş listesi de senin yayınlayıp annoşa seslenmen gerekebilir:)))))

Did Dans La Mode

valla benim senin o son mickeyli çantada feci gözüm var yakında ben sana bir sipariş verebilirim:))

çizimdefterinin çizeri dedi ki...

fiyatlar cidden ucuz ve ben o son yayınladığın cekete bittim sanırım

Sanemiko dedi ki...

evet omuzlar falan şahane:)üstelik çok uygun fiyatlı olması zaten beğenmek için cezbettiriyor insanı:))