Çarşamba, Eylül 01, 2010

JUDITH LEIBER ÇANTALAR!!!

Sex and the city izlyor musunuz?O zaman bu çantalarla daha önceden tanışmışsınız.Gerçi onlara çanta demek hakaret olur ,çünkü bence onlar sanat eseri değeri taşıyan mücevherler...Zaten fiyatlarıda öyle! Big'in  Carrie'ye bir bölümde hediye aldığı judith leiber çantayı anımsadınız mı? mücevher değerinde demiştim...Dizinden anımsamadıysanız, Sex and the city'nin 1. Filmini izleyenler şimdi mutlaka hatırlayacaksınız!Cupcakeli olanını, Charlotte'un kızı, Carrie'nin düğününde kullanmış,hatta içine de Carrie'nin cep telefonunu saklamıştı... Bu şahane çantalardan kırmızı kalpli olanını da Brad Pitth, Angelina Jolie'ye hediye almış...MUMU DUY CİCİM EVET BU BİR İLANDIR!!!:)


9 yorum:

Nina dedi ki...

I like it and I want them ALL!!!!!!!
(thanks for visit and comment sweetie)

La Bohème dedi ki...

gercekten hepsı harıka.

mine dedi ki...

ne kadar değişikler

Modafobik dedi ki...

Of tasarımlar süper, ama fazla süslüler sanki?

öznur-ata dedi ki...

off yaa orda da bayılıyodum..burda da bayıldım :))

öznur-ata dedi ki...

off yaa orda da bayılıyodum..burda da bayıldım :))

Sanemiko dedi ki...

Nina

me toooooooo nina me too:)kissessss

La Bohème

evet tercih yapmak imkansız yani bende bunlardan 1den fazla olsa o gece hangisini alacağıma karar veremeyip hepsiyle birden gidebilirm:)

mine

hepsi birbirinden güzel...

Modafobik

evet ya çok süslü olduklarından almadım bende zaten şimdiye kadar:P

öznur-ata

bende zaten cupcakeeeeli bir cupcake aşığı olaraktan favorim!!

http://pmkskr.blogspot.com/ dedi ki...

bayıldım bu çantalara hepsi birer sanat eseri gibi duruyor..

Sanemiko dedi ki...

evet zaten fiyatlarıda sanat ederi değerinde:))