Salı, Ağustos 17, 2010

KİRALIK %100 ORJİNAL ÇANTALAR!


Biliyorum, siz de benim gibi insana ruhunu bile sattıracak bu çantalara aşık oluyorsunuz.Ancak fiyatlarını görünce sadece iç çekmekle yetinip belki sonra... diye erteliyorsunuz.Bir de tam birini almaya karar verip yeni modelinin çıktığını görünce canınız onu da, onu da, onu da ve diğerini de istiyor. Bu istek ve arzular pat diye popişinizin üstüne oturmanızla son buluyor.Artık her davete,gezmeye,tozmaya, orjinal bir chanel, gucci,balenciaga,Chiristian Dior,LV...vs... ile gideceksiniz.Çünkü yurt dışında uygulanan orjinal çanta kiralama sistemi artık ve (hatta son bir yıldır)Türkiyede!



2 Günlük Kiralama Bedeli 80,00TL
                                                       1 Haftalık Kiralama Bedeli 110,00TL
                                                       2 Haftalık Kiralama Bedeli 150,00TL

2 Günlük Kiralama Bedeli 110,00TL
                                                       1 Haftalık Kiralama Bedeli 150,00TL
                                                       2 Haftalık Kiralama Bedeli 210,00TL
2 Günlük Kiralama Bedeli 475,00TL
                                                       1 Haftalık Kiralama Bedeli 640,00TL
                                                       2 Haftalık Kiralama Bedeli 865,00TL

2 Günlük Kiralama Bedeli 100,00TL
                                                       1 Haftalık Kiralama Bedeli 130,00TL
                                                       2 Haftalık Kiralama Bedeli 180,00TL



2 Günlük Kiralama Bedeli 90,00TL
                                                       1 Haftalık Kiralama Bedeli 120,00TL
                                                       2 Haftalık Kiralama Bedeli 165,00TL
1 Günlük Kiralama Bedeli 185,00TL
                                                       2 Günlük Kiralama Bedeli 340,00TL



2 Günlük Kiralama Bedeli 140,00TL
                                                       1 Haftalık Kiralama Bedeli 175,00TL
                                                       2 Haftalık Kiralama Bedeli 240,00TL

 
1 Günlük Kiralama Bedeli 185,00TL
2 Günlük Kiralama Bedeli 340,00TL



Bunlar şahane çantalardan sadece bir kaçı daha fazlası için ÇIT ÇIT





                       
































































































































6 yorum:

Hande dedi ki...

belki özel günler için ideal olabilir ama birçoğu gene çok pahalı oluyor:) yinede zevk aldm siteden düşünülebilir:)

Sanemiko dedi ki...

evet bencede tabi bu fiyatlara güzel bir hatta bir kaç çantada alınabilir:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Bebem bunu bende yazdım dı ama yine de çok be hacı

Sanemiko dedi ki...

bende taaa 1 sene önce falan okumuştum dergide bunu aklıma geldi bilmeyen varsa diye paylaşıyım didim:)evet pahalı annem hangi salak kiralar ki bunları dedi ben o sırada içimden beennn... diye geçirdim:))sonra da salak mıyım lo ben dedim:)

ozgur dedi ki...

Ben güzele güzel demem güzel benim olmayıca!!!
O ne ya aa hem de bu kadar para vercem...
OOLLLDUUU

Sanemiko dedi ki...

:)))tabi tercih meselesi kiralayanlar var ki taaa ne zmandır var o site yıkılmamış ayakta:))