Cuma, Ağustos 20, 2010

KULLANDIĞIM ÜRÜNLER!


Kızlarrrrrr, bugün sizlerle kullandığım kozmetik ürünlerin bir kısmını paylaşacağım.Bir kısmını diorum çünkü bende kozmetik ürünleri alıp vitrin gibi yerleştirip kullanmayan, hatta bazen kullanmaya üşenen manyaklardanım.Çekmecelerim, raflarım, dolaplarım binlerce ambalajlı krem,makyaj malzemesi,oje...vs. ile doludur, ne görsem değişik, her renginden alırım ama obsesif bir şekilde aynı şeyleri kullanırım.Bu kıyafetlerim ve aksesuarlarım içinde geçerli sanırım, ne yazıkki...neyse konuya geri dönelim, işte bugün paylaşacaklarım da bu obsesif kategorime girenler.Sizinde kullanıp tavsiye edeceğiniz ürünler varsa lütfen yorumarınızda bizimle paylaşın!

sally hansen'in rujlarının rengi hem çok doğal hem de çok sexy!dudaklarınız karıncalanıyor ve botox etkisi yaratıyor.


Eğer karma bir ciltdiniz varsa clinique'in bu sabunu ile yüzünüzü hergün yıkamnızı tavsiye ederim.Tüm yağlanmayı ciltten alıyor ve yüzününüzün temizlikten gıcırdadığını duyabiliyorsunuz:)üstelik her gün kullanılmasına rağmen büyük boyutu sayesinde,normal sabunların akisine çok uzun süre gidiyor.

göz altım ve yüzümdeki minik kızarık ve sivilcelri kapatmak için MAC'in bu concealerını kullanıyorum.Bu ufaklığın böyle minik durduğuna bakmayın,1 yıldan fazla gidiyor her gün kullanıyorum üstelik...Mac'de bir çok kapatıcı bulabilirsiniz ancak bunun kadar iyisi olduğunu düşünmüyorum.Fırça veya nemlü süngerle uygulamnızı tavsiye ederim.yıllardır kapatıcı olarak bu ürünü kullanıyorum.ten renginize göre bir çok seçeneği var.



  İşte bu ruj rengi ve yoğun kıvamıyla muhteşem bir ruj!Kırmızı sever ve arayanlara tavsiye edlir.parlaklığı ve kırmızının en güzel tonundaki rengi bir muhteşem.


Allık olarak yanaklarıma doğal ve sevimli bir pembelik veren MAC'in bu allığını kullanıyorum.Küçük boyuna aldanmayın hem uzun süre gidiyor hem de harikalar yaratıyor.Bir kaç toz parçası yüzünüzü renklendirmeye yetiyor.







Güzel kokulu bir Body Lotion mı arıyorsunuz? üstelik bir de vanilya kokusuna bayılıyormusunuz?işte ozman aradığınız ürün bu!LASH ürünlerinin tamamı el yapımı ve doğal miss gibi kokmanızı sağlıyor.



Ben yaz kış bronz gezmekten hoşlananlardanım.Daha sağlı göründüğünü düşünüyorum insanın öyle.Bu sebeplede solaryumun yanı sıra Tam bir Terecotta manyağıyım.Ancak parlaklık veren ufak simli ışıltı içeren bronzerlardan hiç hoşlanmıyorum.Bence bronzluk doğal göründüğünde güzel ,diğer türlü boya kovasından çıkmış gibi görünüyor.Eğer sizde doğal bir Bronzluk arıyorsanız İşte bu Tam aradığınız ürün.Sephora'larda TOO FACED ürünleri satılıyor.bu ürün de Chocolate Soleil.Asıl süpriz sizi aynasınsında sevimli notta ve muhteşem çikolata kokusunda bekliyor.Bu ürünle yüzünüz bile çikolata kokuyor.Bu sebeple Çikolata severlerden uzak durun:)üstelik fiyatı da diğer Bronzerlara göre çok daha uygun 55TL.



Göz kalemi olarak flormarın ultra black eye linerını kullanıyorum.Ve açıkçası şimdiye kadar kullandığım bir çok pahalı markanın kalemlerine 1000 basar.hem kalıcı , hem de simsiyah ve yoğun üstelik çook ucuz.



Yüzümü yıkadıktan sonra mutlaka rosense'in %100 doğal gülsuyu ile silerim.Tonik yerine bunu kullanıyorum,hem tamamen doal, hem de gül bir çok tedavide ve ilaç yapımında kullanıldığından iyilştirici özelliği var.Cildimi temizlemekle kalmayıp, günden güne güzelleştiripkusurlar yok ediyor.Fiyatı zannediyorum 7-10 TL arası bir şeydi.













İşte size Sephoranın Mucizevi bir ürünü!Kuru şampuan.saçlarınız kirlendiğinde ve yıkamaya vaktiniz olmadığında,ya da kötü kokulardan arınmak istediğinizde kullanabileceğiniz bu ürün,muhteşem pudra kokusuyla saçlarınızı yeni banyodan çıkmışa çeviriyor.çalkalayıp kirli saçınıza azıcık sıkıp tarıyorsunuz!O da ne Ahenkle dans eden saçlar...Fiyatı 10 yada 12TL idi sanırım.




Allahım bu ürünün Kokusunu size tarif etmemin imkanı yok.Hemen LUSH a gidip almanız lazım.Ortası bitter çikolatalı vanilyanlı bir masaj sabunu.ANCAKKK ben bunu masaj sabunu olarak değil vücut yağı kremi ne derseniz o olarak kullanıyorum.Bu sabun teninizle buluştuğu anda teniniz üzerinde kayıp gidiyor ve muhteşem bir şekilde cildinizi nemlendiriyor.her banyodan sonra mutlaka kullanıyorum.eğer kremlenmeye üşenenlerdenseniz işte bu ürün tam size göre çünkü cildinize yedirmenize gerek kalmıyorsürün geeçin.Üstelik kokusu çarşaflarınıza kadar işliyor.İnanılmaz bir ürün.




İŞte bu ürün şaka gibi bir şey.Üzerinde MAC yazdığına bakmaayın.Bu fıstığı bakırköyden bir tezgahtan 6 TL ye aldım:)kabuki fırça yahu!!!hiç mi dökülmez bir teli bile aldığım günden beri...üstelik hergün tüm yüze uyguluyorum ne bir tel dökülüyor, ne de sertleşiyor yüzümü kaşındırıyor.Yumuşacıkk muhteşem mucize bir fırça.MAC'in fırçaları bunun yanında gerçekten halt etmiş çünkü çok pahalılar buna göre ama işlevi aynı.


Makyaj çıkarmaya üşenenlerden misiniz siz de benim gibi? o zman gidiyorsunuz ve hemen bir Oriflame üzümlü yüz yıkama jeli alıyorsunuz.hem muhteşem kokuyrsunuz hem de minnacık bir damlasıyla yüzünüzde hrikalar yaratıp en zor makyajları bile çıkartıyorsunuz.ne rimel ne bir şey kalıyor..











Her kadının elleri nolursa olsun yumuşacık olmalı.ben kış aylarında soğuktan sertleşen ve çatlayan ellerim için BODY SHOP'un bademli bu el kremini kullanıyorum boyutu sayesinde çantada da rahatlık taşınıyor ve şahane kokuyor.Üstelik ellerinizi öyle yağlı yağlı da yapmıyor.fiyatıda çok uygun.


Siz hala SOAP STORY ile tanışmadınız mı? o zman buraya tıkla şekerim!işte bu şahaser benim banyo arkadaşım.tüm vücudumu yakayıp süngerliyip mis gibi kokutuyor.üstelik buram buram da cookie kokuyor.başka koku seçeneleride var.Lifleri atın çöpe çünkü bu sabunun üstü tamamen yumuşacık sünger!ha bir de unutmadan Palladium avm de var kendileri.




Öpülesi değil, yenilesi dudaklarınız olsun ister miydiniz:)?kapağını açtığınız ada tatlı karpuz kokusu tüm odayı sarar.dudaklarınıza şahane bir parlaklık ve koku verir..işte bu müthiş ürün BODY SHOP'un sanırım en fazla 10 TL idi.



İşte bu benim vazgeçilmezim MAC ZOOM LASH!ama diğer zoom lahleiyle karıştırmayın mac'İN bu sadece zoom lash:) başka rimel bu daha ileri teknolojilisi derlerse falan da aldanmayın bunun üzerine tanımıyorum.senelerdir bundan başka rimel kullanmıyorum.Herkes kirpiklerin takma mı diye soruyor:)fiyatıda 30 TL civarı bir şey.evet gerçekten!










Şimdi bu ürün benim eski favorimdi kendisi biraz tuzlu şu an indirimde Srphorada 165 TL ama ben too facedin chocolate bronzer ürünüyle tanışınca buna tekmeyi vurdum.bu ürün Guerlain ın erkekler için çıkarmış olduğu terecottası iyi güzel doğal ,parlak değil erkekler için olduğundan ama too faced ime değişmem.birde kabı eşşek kadar çantada çok yer kaplıyır.he bir de aynası yok.










Benefitin ürünlerini çok severim.Ama bu fırçalı concealer bana atılmış br kazıktı benefit tarafından çünkü nerdeyse 1 haftada btti!üstelik nokta kadar kullandım.kapatıcılığı iyi fırça sayesinde kullanımıda kolay SEPHORA da çok pahalı ben STRAWBERRY den 22 TL ye aldım hala satışı devam ediyor.alttan çıt çıt lı siz bastıkça çıkıyor ama ne yazıkki çok kısa ömürü hemen bitiyor.

5 yorum:

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

böyle postları çok zevk alarak okuyorum gerçekten. fiyatları da belirtmeniz güzel olmuş... devamını bekleriz...

Sanemiko dedi ki...

beğenmenize çok sevindim:)ben de hiç yorum gelmeyince üzüldüm hiç kimsenin hoşuna gitmedi herhalde diye:))davam edecek...:)

Sena dedi ki...

oooffff chanelin o kirmizi ruju ne öyle yaaa.. süper !!!!!!

Sanemiko dedi ki...

muhteşem bir rujşiddetle tavsiye ederim:)

nur dedi ki...

bende pembe bir allık almayı planlıyorum mac dan bunun numarası yada tam adı nedir?simli mi?