Cuma, Ağustos 27, 2010

OYSHO 2010 2011 FALL WINTER COLLECTION!!

OYSHO, mağazalarının kapılarını bize açtığından beri, girip gezmekten, bir şeyler almaktan büyük keyif duyduğum bir marka oldu.ürünlerinin kalitesinden de ayrıca memnunum özellikle de şu pakette 4 lü satılan rengarenk kilotlarını şiddetle tavsiye ediyorum inanılmaz kaliteliler...Her sezon rengarenk şeker gibi sevimli ürünleriyle karşımıza çıkan oysho; bu sezon,sonbahar rüzgarlarıyla dokülüp sararan yaprakların esintisinden etkilenmiş,olgun ve sade bir kadın havasına bürünmüş.İşte karşınızda yeni sezondan izler...


6 yorum:

öznur-ata dedi ki...

selamm...güzellermiş.paylaşımın için teşekkürleeerr

Sanemiko dedi ki...

selammmm!!evet benimde favori renklerim çok güzeller:)

Modafobik dedi ki...

Koleksiyon için en uygun mankeni seçmişler kesinlikle!

Sanemiko dedi ki...

KESİNLİKLE KATILIYORUM VE DE BAYILIRIM BÖYLE İNCE ÇİLLİ KIZIL SAÇLI DOĞAL ENTERESAN TİPLERE

Luxus Hayat dedi ki...

Gecenlerde oysho ya ugradım kavunıcı ağırlıklı pijamaları gorunce ıcım gıttı,
o magzaya gırınce sec-mek kavramı anlamsızlasıyor bende ....

Sanemiko dedi ki...

Luxus Hayat

evet bende her gördüğümü almak istiyorum oraya girince:)ürünlerinin kalitesinden de hep çok memnun kalıyorum...