Pazar, Ağustos 29, 2010

PINK SUGAR!!!


Pamuk şeker gibi kokmak ister misiniz?Cevabı evet olanlara şiddetle tavsiye edeceğim bir parfüm Pink Sugar!tatlı kokularlardan hoşlananlar bu parfmün bağımlısı olacak...Örneğin Cemoş, bağımlısı olup yeni alınmış bir şişemi sürekli koklarken elinden düşürüp  kırdı!!İnanılmaz kalıcı ve siz gelmeden kokunuzu gireceğiniz mekana sokan ,siz çıktıktan sonra da kokunuzu orada bırakan muhteşem bir parfüm!aslında bu ürünün bir tek parfümü yok aquolinanın tüm ürünlerini size tavsiye ederim....kremleri,saç parfümleri,diğer parfmleri,çikolatalı,şekerli.....



fiyatları ise şöyle: 

Strawberry.com da 50 ml---50 TL
                             100 ml---70 TL

Derinmor.com da 50 ml---76 TL
                            100 ml---114 TL


Sevil Parfümeri de derinmor ile aynı fiyatları


Gittigidiyor.com da 100 ml+set halinde---124 TL


9 yorum:

öznur-ata dedi ki...

oooo..pamuk şekerini aslında daha çok yemeği tercih ederim amma bu aralar değişik bir parfüm arıyorum..millette çok duyulmadan denemeliyiiimmm..

Sanemiko dedi ki...

aslında yeni bir parfüm değil bu, benim yıllardan vazgeçemediğim bittikçe yenisini aldığım ama ara ara kullandığım(çünkü buram buram kokuyor)bir parfüm.ama denemeni tavsiye ederim eğer şekerli kokuları seviyorsan vazgeçemeyebilirsin:)

öznur-ata dedi ki...

hımm deyeyim o zaman..tişükkürler :))

Hande dedi ki...

bayılırım tatlı kokulara denemek istiyorum bu parfümü:)

Sanemiko dedi ki...

o zman alacağından eminim:)

Sanemiko dedi ki...

öznur-ata
benim için zevk!!:)

prettyflowery dedi ki...

ben de merak edip denemiştim ama bana çok ağır gelmişti bu koku :D fazla şekerr:D

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

tatlım 6 senedir aynı kokuyu kullanıyorum değiştiremiyorum takıntı ama bunu merak etmedim değil

Sanemiko dedi ki...

prettyflowery

evet haklısın çok fazla şeker:))ama kutusu da bir o kadar şeker:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

sende baya sadıkmışsın parfümüne yahu!biraz değişiklik iyi,parfümün ne acaba 6 senelik merak ettim çok:))?