Cuma, Ağustos 06, 2010

TATLI KARŞILAMA! (DIY)

misafirlerinize bu şahane jelibonlardan yapılmış kapı süsü ile tatlı bir karşılama yapabilirsiniz.Bence yakın arkadaşlarınıza da giderken, dayanıp yolda gidene kadar yemezseniz ,hediye olarak yanınızda götürübileceğiniz çok şeker bir şey:)Tarifi aşağıda!


1.ADIM(MALZEMELER)

1 paket kürdan
bol miktarda jelibon 
(başka  şekillerdeki jelibonları da kullanabilirsiniz tercih hayal gücünüze kalmış)
hazır köpük
                  (eğer yakınlarda hazır köük bulamazsanız evinideki bayaz eşyalardan veya elektronik
eşyalardan kalma köpükleri de kesip istediğiniz şekli vererek kullanabilirsiniz)

2. ADIM 
 
kürdanlarla jelibonları tek tek köpüğe saplıyoruz.


3.ADIM (sonuç)



TADAAAAAA!! MUTLU GÜNLERDE KULLANIN!

9 yorum:

bebek kedi kız dedi ki...

Muhteşem derecede tatlıııı,bayıldım :)

Hande dedi ki...

cok orjınal bayıldımm:)

Nina's dedi ki...

Very adorable and "sweet"!
Thank you for visit and comment! have a nice weekend! xo

ann dedi ki...

mm is so sweet!
I follow you
xx

Magia da Inês dedi ki...

♥♥ Olá, amiga!
Hummmmmm! Linda e deliciosa guirlanda... amei!!!
Tudo de bom!!!♥
Beijinhos.
Itabira♥
♥ Brasil

ozgur dedi ki...

Ben de bayıldım ...
jelibomun bi tek bu türünü severim zaten pek bi şeker olmuş yahu

rukenturgut dedi ki...

kesinlikle denerim bunu.. bayılırım bu tür sürprizler yapmaya.. teşekkürler..

Sanemiko dedi ki...

denediğinde resimlerini bizimlede paylaş lütfen hatta elini amışken bir tana de bana yapabilirsin hihihih:))

Moda Çıkmazı dedi ki...

ama bu çok şeker bir karşılama yaa! :))