Pazartesi, Eylül 06, 2010

Deichmann Ayakkabı Mağzaları!!!

Bazı mağazalar vardır, önünden geçer içeri girmeye bile tenezzül etmeyiz.Şahsen Deichmann ayakkabı mağazaları benim için öyleydi, taa ki bir gün her daim topuklu ayakkabıyla dolaşan anneannemin ayaklarına bir alışveriş merkezinde kara sular inmesi sonucu ona eve gidene kadar idarelik düz bir şeyler almak için girene kadar.(o gün içersinde gezdiğimiz 4. alışveriş merkeziydi) Bir dandik ayakkabı almak için burun kıvırıp girmediğim mağzadan 4-5 çift ayakkabı ile çıktık:)fiyatları inanılmaz uygun ve inanın o ayakkabılar arasında kendinize uygun mutlaka 1 çif bulursunuz...işte bu sezondan sizler için seçtiklerim...

39 TL


49TL
39 TL

 39 TL


 39 TL

49 TL



49 TL

49 TL



49 TL



49 TL



59 TL



59 TL



69 TL



39 TL


39 TL

DAHA FAZLASI 
ve 
DEICHMANN ADRESLERİ 
İÇİN 

13 yorum:

Sebi dedi ki...

Kesinlikle sana katılıyorum, bende burun kıvırır hiç girmezdim, Sandalet arayışında olduğum dönemde tanıştım deichmancikle.. o kadar markalı sandalatelerden daha rahattı üstelik...

bebek kedi kız dedi ki...

Deichman ilk açıldığı zamanlarda fazla göze çarpmayan ve fazla modeli olmayan bir markaydı daha sonra kendilerini geliştirdiler ve güzel modeller çıkarmaya başladılar ve ayakkabıları da gayet rahat.

öznur-ata dedi ki...

merhaba canım..magazanın ürünleri fena değil..eehh işte.ama biliyor musun pahalı bile neden mi?çünkü bu mağazanın Almanya daki özelliği çok ucuz olması..evet bize ucuz geliyor ama daha ucuz olmalı aslında..

süeda dedi ki...

e gitmeli görmeli ozaman:) tşkkrler

Sanemiko dedi ki...

Sebi

evet bende aldım bitene sonra bide modifiye ettim şahane oldular vallaa gören nerden diye soruyor:)

bebek kedi kız

öncelikle söylemeden geçemiyeceğim senin şu şapşal şapsal bana bakıp göz kırpan kedine bayılıyorum doğrusu görünce her seferinde bir tebessüm oluyor yüzümde:)ikinci olarak da tüm söylediklerine sonuna kadar katılıyorum:))


öznur-ata

merhaba canikooooo!!evet doğru söylüyorsun valla ama bizim ayakkabı piyasalarına göre baya iyi ynede fiyatlar..napalım artık buna da boyun eğeceğizz:))


süeda

e git gör valla ay burasımıydı deme!sabırlı ol didik didik et bütün ayakkabıları bir dene ayağında gör:))

kozmetikperisi dedi ki...

Bende eskiden hiç bakmazdım takii bir arkadaşımda süper bir ayakkabı görüpte deichmann'dan olduğunu öğrenene kadar, sık sık uğrayıp yeni modellere bakmalı :)

gulcinyamaninsanaldunyasi dedi ki...

Deichman nın ayakkabıları gerçekten çok rahat ve öznur ataya katılıyorum almanyada daha ucuzlar :( bu arada görseldekilerin hepside çok güzel özellikle mavi olanını sevdim

sevgiler

Sanemiko dedi ki...

kozmetikperisi

evet valla bir kaç marka daha var beni böyle şaşırtan,ondan artık burun kıvırmıyorum hiç bir şeye:))

gulcinyamaninsanaldunyasi

evet haklısınız malesef hep pahalı herşey burda!benm de kırmızı olanla 2. botie favorim valla gidip alıcam:)

mine dedi ki...

antalyada görmüştüm gazetelerde de reklamını sahi reklamlarında cindy crawfordu kullanıyorlardı değil mi yoksa yanlış mı hatırlamıyorum bir dahaki görüşte içeri girelim en iyisi. ..

bebek kedi kız dedi ki...

Yüzünde bir tebessüm oluşmasına neden olabiliyorsam ne mutlu bana tatlım...

bebek kedi kız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Miyuki dedi ki...

gerçekten ucuz ve değişik şeyler oluyor ve her numara var neredeyse :)

bu arada ben de blog dünyasında yeniyim beni izler ve/ya yorum yaparsan çok memnun olurum teşekkürler

http://miyukininblogu.blogspot.com/

Sanemiko dedi ki...

evet daha bugün kuzenime 3 çift ayakkabı aldım hediye:))Aramıza hoşgeldin!!!