Cumartesi, Eylül 04, 2010

JAPONLAR ÇILDIRMIŞ OLMALI!!!

Bu plastik yemek kaplarına bento box deniyor.içlerinde malzemleri hazır bulunuyor.Japon şaheserlerinden olan bu muhteşem yiyeceler alışveriş merkezlerinde bulununuyor istendiği taktirde kasada micro da ısıttırılıp yenilebiliyor..Ama makbule geçeni marifetleri Japon kadınlarının evde kendi yaptıklarını sunmaları. Bu muhteşem sanat eseri gibi yemekleri yapıp hediye etmek, karşılarındaki insana duydukları saygı ve sevgiyi göstermenin yollarından biri. Bu yemekler göz doyurduğu kadar sağlıklı bir şekilde karın da doyuruyor.pirinç lapası ve sağlıklı besinlerden oluşan 1 kişilik porsiyon halinde yapılıyor.Bence yemek yemekten hoşlanmayan küçük çocuklar için ideal bir çözüm!Tabi yemeğe kıyabilirlerse...


YAPIMINDAN BİR ÖRNEK: 

16 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

İnsan yemeğe kıyamaz:)

Nina dedi ki...

Lovely yummy...

Luxus Hayat dedi ki...

İlgi cekici konular bulup bizimle paylastıgın ıcın tebrıkler! :)
Daha once bır yerlerden sanırım dergiden gormustum bunlara benzer dizaynlar daha cok cocukların ilgisini cekmek icin dizayn edilmisti! Hepsi harika...

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

süperler ya...

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

yıllar önce Amerika'da bir piliç firması kendilerine bi maskot hazırlatmışlar. hedef kitleleri de tabi çocuklar ve anneleri. o kadar sevimli bi tavuk çıkmış ki ortaya, firma sahipleri tabi patlama bekliyor satışlardan. ama ne olmuş biliyor musunuz? o sene firmanın satışları düşmüş. neden? çünkü çocuklar o tavuk logosunu çok benimsemişler ve onu asla yemek için annelerine aldırmamışlar...

mine dedi ki...

ne kadar tatlılar
japonlar bunu da geleneklerine dahil ediverirler ne güzel olur...

öznur-ata dedi ki...

valla süper görünüyorlar..bayıldım..tam Ata lık..sevgiler canım

vintage peony dedi ki...

çok çılgınmış hakkaten :)

Dawn dedi ki...

ben kesinlikle yiyemem bunları ne kadar sevimlilerrrr bayıldım:)

simple present tense dedi ki...

hepsi harika bayıldım yaww

neduk dedi ki...

Bloguma hoşgeldiniz. Herzaman buyrun. Sevgiler.

Sanemiko dedi ki...

inanirsakolurbence

aynen bu sayede kilo verebilirim:)

Nina

these are not better than yours:)

Luxus Hayat

teşekkür ederim yorumun beni çok sevindirdi:))

iki dirhem bi çekirdek

:)))bunu bilmiyordum ama persil adam vardı ya yıllar önce o çıktığında türkiyede persil satışlarının düştüğünü bilyormuydunuz? evli kadınların kocaları almalarını istemiyorlarmış.psikoloji dersinde görmüştük bu konuyu ben duyunca çok şaşırmıştım:))

mine

evet süperler keşke burayada gelse alet edevatları:)

öznur-ata

Ata fotodaki tatlişko olmalı ikinizide kocaman öpüyorum:))

vintage peony

evet yahu deli işi resmen minnacık şey insanın saatlerine malolur.

Dawn

müthişler hello kittyli ve baştaki çift favorim:))

simple present tense

bunlar bide tuzlu şeyler şeker gibi görünüyor adamlar tatlıları ne hale getiriyordur kim bilir:)


neduk

sizde benim bloguma hoşgeldiniz!selamlar:)

TOZPEMBE dedi ki...

çok cici:)

Izabella dedi ki...

Bayıldım.
http://itsbellatime.blogspot.com

Hande dedi ki...

cnmm cektı hepsınııı:)

Teuvo Vehkalahti dedi ki...

What a delicious-looking photos, taste like yes to me, thank you. Visit Teuvo images www.ttvehkalahti.blogspot.com blog and leave a comment Thank you there. Teuvo Suomi Finland