Perşembe, Eylül 30, 2010

MİM!


sevigli La bohemecim beni mimlemiş.işte konusu ise;herhangi birinin yerınde olmak ıstemenız ıcın o ınsanın hayatında neler olması gerekir?
 Erkek olması gerekir.Çünkü hayat onlara güzel valla!!yemeği kadın yapar,evi kadın temizler,çocuğu 9 ay kadın taşır,çocukları kadın büyütür,erkeğini eve kadın bağlar,süslenmesi püslenmesi gereken kadın,ağda acısını çeken,düzenli manikür pediküre gitmesi saçını başını boyatması gereken kadın... beğenmezse sinir krizi geçiren de kadın.Ben hiç saç kesimi iyi olmadı ya da rengi tutmadı diye deliren erkek görmedim.Topukluları giyip ayak ağrıları çeken, tarak kemiği çıkan yine kadın!!genelde hep kız arkadaşlarından kazık yiyen de kadın olur,erkek yaptımı alkışlanan,kadın yaptımı aşşağılanan durumlara da kılım doğrusu...Bu sebeple benim yerine geçmem  için sebep erkek olması yeterli Hhe bi de yakışıklı ve zenginde olursa iyi olur tabi  valla öyle hayatı kimseye değişmem:)

şimdi ...bu posta yorum bırakacak olanları mimliyorum!sakın ha "aman mimlenmiyim" diyip yorum yazmaktan vazgeçmeyin, kaçmayın yakalarsam fena yaparım ona göre:)yorum olarak birinin yerine olmak istemenizi gerektirecek sebebi ya da sebepleri bekliyorum OHHH SİZİ DE MİMLİYORUM!!
 

1 yorum:

mavi dedi ki...

ben yapmıştım bu mim'i ve sanırım erkek mevzuunda aynı karardayız :)))

http://mavikumbaram.blogspot.com/2010/09/ilk-kez-mimlendim.html