Pazartesi, Eylül 27, 2010

SHOETEK ALIŞVERİŞİM!!!

İstanbul'dayken shoetek'e uğramamak ayıp olurdu.Her zaman girip mutaka bir çift ayakabı almadan çıkamadığım ve kriz anlarında da kurtarıcı adresim olmuştur shoetek.mezuniyette de elbisemin altına uygun ayakkabı için girilmedik ve gidilmedik mağaza bırakmamıştım sonunda istesem anca bu kadar olur diyeceğim bir modelle shoetek derdime derman oldu...Bağdat caddesine açıldı da ohh ne rahat oldu!En gzel yanıda son trendleri takip eden modelleri dışında, 1 ayakkabı fiyatına bir kaç ayakkabı ile mağazan ayrılıyor olmanız....
İşte en son gidişimde aldıklarım.

65 TL

65 TL

49 TL

sizin oralarda yoksa veya uzaksa zülmeyin  ONLİNE SATIŞLARI VAR hemen buraya

SHOETEK ADRESLERİ

Etiler

Nispetiye Cad. Bilgin Sok.
Bahar Apt. 1/1
Etiler/İstanbul
Tel: 0 (212)281 25 27

Nişantaşı

Vali Konağı Cad. İpek Apt.
No:38/b Nişantaşı/İstanbul
Tel: 0 (212)343 60 38

Bağdat Caddesi

Bağdat Cad. Çınar Apt.
352/A Şaşkınbakkal/Kadıköy (Midpoint Cafe yani)
Tel: 0 (216) 385 28 00 

9 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Güle güle güzel günlerde giy balparem :)

Sanemiko dedi ki...

çokkk teşekkür ederimm canikommm:)

M¥PriNcessS dedi ki...

ankarayada açılmalı bence :) çok güzeller cnm güle güle giy...

ozgur dedi ki...

Her daim gül,gülerken de cicilerini giyy,
çok güzeller ,en çok 1.sevdim ben hatta bayıldım vallahi!!!

Sanemiko dedi ki...

M¥PriNcessS

teşekkür ederim.izmire de açılmalı valla burdayken oraya yeni gelen modelleri kaçırıyorum:))internetten satışı var istersen oradan idare et artık ankaraya açılana kadar:))

ozgur
ay çok teşekkür ederim:)valla bende en çok 1.yi sevdim:))

mine dedi ki...

hıım bu öneriyi aklıma yazıyorum
teşekkürler:)

Luxus Hayat dedi ki...

Çok zevkli hepsi 1. si çok seksi iyi günlerde eskisinle inş ;)

Sanemiko dedi ki...

mine

yaz yaz:))ben teşekkür ederim yormun için

Luxus Hayat

:)))çok teşekkür ederim inşallah:)

cemre dedi ki...

bot çok hoş ben de alacaktım ama sitesinde numarası kalmamış ayağında duruşunu çok merak ettim:)