Çarşamba, Eylül 29, 2010

TCHİBO DA BU HAFTA!

Artık Tchibo aşkımı bilmeyen kalmadı.Eğer kaldıysa sizi buraya ve buraya alayım.Bu haftaki ürünler beni yine 12den vurdu!bu arada söylemekte fayda varbu seçtiğim ürünlerden bir kaçı  sadece tchibo.com.tr de bulunuyor,yani mağazalarda göremeyebilirsiniz isterseniz. oradan temin edebilirsiniz.100 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsiz.
işte bu haftadan sizin için seçtiklerim....
19.95 TL
14.95 TL

16.95 TL

16.95 TL

19 TL

22.95 TL

22.95 TL

22.95 TL

24.95 TL

32.95 TL

99.95 TL

99.95TL

14.95 TL

22.95 TL

Daha fazlası ve alışverişe başlamak için burya ÇIT ÇIT!

10 yorum:

Le garçon avec les lunettes dedi ki...

The images on your blog are so inspiring! Great blog!

Sanemiko dedi ki...

Le garçon avec les lunettes

thanks for your beautiful comment:)

NiLaY dedi ki...

benim kaldı valla, hemen bir tıklıyım barii :) teşekkürler

Moda Çıkmazı dedi ki...

Tchibo'nun ürünlerini geç keşfeden biriyim. Resimdekilerden yumurta kalıbını çok şeker buldum:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Aşkım bu koyun dandik sakın alma :)
yamuk yumuk oldu aldım da haha

Sanemiko dedi ki...

NiLaY

rici cicim tık tık:))

Moda Çıkmazı

evet ya onlar süper bende sırf onlardan yapmak için yağda yumurta yemeye başlıcam:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( :

hahaha ay iyiki söyledin canikocum:)DUYMAYAN KALMASIN KOYUN ÖZÜRLÜYMÜŞŞŞŞ!!:)

gülçin dedi ki...

bardaklar ve mumluklar favorim olduu hemen bakıyorum çıt çıt a :D

Sanemiko dedi ki...

özellikle bira bardaklarını çok beğendim bende çıt çıt şekerim çıt çıt:)

Modafobik dedi ki...

Bunlar ciddden süperler yaa bilmiyodum iyi oldu erkek olarak ne işine yarayacak deme, kaçbin kız arkadaşım var bilmiyosun bide bunların dogum günleri var tabiiii! :D

Sanemiko dedi ki...

:)))seni çapkınnnnn seniiiiiiiii kaç bin kızz heee:))E SANA KOLAY GELSİN NE DİİM:)