Salı, Eylül 14, 2010

Tchibo'da Bu Hafta!

Daha önce de burada yazmıştım, Tchibo çok sevdiğim ve sık sık uğradığım bir mağaza.Özellikle her hafta yeni bir tema taşıyan  kolleksiyonla karşımıza çıkması beni 12den vuruyor!
 işte bu haftanın teması ise"Akdeniz Tazeliği"...
Ürünler kısıtlı sayıda olduğu için hemen tükeniyor.Bu sebeple elinizi çabuk tutun!işte benim seçtiğim bazı ürünler...

39 TL

12 TL

 16 TL

19 TL


19 TL

 22 TL


22 TL


22 TL



22 TL

 24 TL


26 TL


26 TL



29 TL


29 TL


39 TL


Daha fazlası ve internetten satın almak için 
buraya

7 yorum:

tarih84 dedi ki...

peynir dilimleyicileri çok orjinalmiş ve de uygun fiyatlarda..bayıldııımmm

gulcinyamaninsanaldunyasi dedi ki...

hepsi çok güzeller yaa çok sevdimmm..
sevgiler

bebek kedi kız dedi ki...

Tchibo benimde yakından takip ettiğim bir marka ve her hafta bir tema belirlemeleri en sevdiğim yanları.Bu haftaki temaları çok hoş,tükenmeden gitmeli.

Sebi dedi ki...

orjinal fikirlerle dolu bir marka, herhaftayı sabırsızlıkla bekliyorum. Özellikle çarşamba olunca hop mağazaya uğruyorum, kapıveriyorum bişeyler..

Luca Belotti dedi ki...

Hey cool blog!
Please visit my blog and tell me what you think about. I hope you'll be one of my followers.

Bye LB

http://lucabelotti.blogspot.com

Sanemiko dedi ki...

tarih84

evet ya fiyatlar çok uygun ve çok hoş şeyler oluyor hep

gulcinyamaninsanaldunyasi

:)bende favorilerimi seçip koydum:))sevgilerr...

bebek kedi kız

evet yahu çok çabuk tükeniyor herşey ama mağazada bulamadıkların internet sitesinde oluyor genellikle


Sebi

:) bende her hafta bir şey mutlaka alıyorum.her kolleksiyonunda beğendiğim en az bir parça mutlaka oluyor

Luca Belotti

thanks luca!I'll come!kisses...

Zennube dedi ki...

şiboyu ben de çok seviyorum, çok hoş şeyler oluyor...