Pazartesi, Eylül 13, 2010

YOKSA SİZDE HALA YOK MU?

Sizler için 2010/2011 Sonbahar - Kış  sezonun vazgeçilmez parçalarını bir araya toparladım, keyifli bir post hazırladım.Umarım sizlerin de hoşuna gider ve işine yarar...
 
Bootieler bu sezon çok moda özellikle oxford tarzı olanlardan hemen edinmezni gerekyor!
 
Trechcoatlar yine dolaplarımızın baş rol oyuncusu...
 
Bere, fedora, kep; rengi cinsi hiç farketmez şapkalar baştacımız!


Parola "yüksek bel".Havuç paça, ispanyol  paça,kısa paça,uzun paça...Dolabınızın derinliklerinden çıkarın.
Bu pantolonlar çok moda!
Military rüzgarları bir kaç sezondur olduğu gibi, bu sezonda esmeye devam edecek...
Çok sıcak bir kış bizi bekliyor.Kürk, bu sezon her aksesuarı sarmış sizleri bekliyor!
Bu sezon başınıza çorap örecek!Kapalı, açık ayakkabı farketmez, içinde uzun çorabınız olsun yeter...
Bu trendin en güzel yanı,en sevdiğimiz yazlık ayakkabılarımızı ,kışın gelmesiyle rafa kaldırmayacak olmamız!
Yağmur altında romantik yürüyüşlere devam!yağmur botları bu sezon da bizi terketmedi!
 
Pelerinler ve pançolar dört bir yanımızı saracak!

Deri ceketler, geçen sezon olduğu gibi bu sezon da şıklığınızı tamamlayan parçalardan biri olmaya devam ediyor!

İddalı ve sexy kadının imzası olan "leopar"...
--


Hala ne bekliyor sunuz? Haydi alışverişe!

8 yorum:

Izabella dedi ki...

Wow. Çok güzel.
http://itsbellatime.blogspot.com

Pelin P.A. dedi ki...

Çok güzel bir post olmuş :)

La Bohème dedi ki...

oldukca zevklı parcalar yayınlamıssın.onumuzdekı ılk alısverısımde ısıme yarayacak bır kac fıkır edınmeme yardımcı oldun tesekkurler
sevgıler...

tarih84 dedi ki...

uzun çoraplara bayılırım.tam benlik.yağmur botlardan sanırım bu sene bende bir tane edinicem.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

KÜRKLÜ OLANLAR HARİÇ HEPSİNİ SEVDİM. Bu arada sorry büyük harf yazmışım :)

mine dedi ki...

şapka istiyorum bir türlü yakışanı bulamadık : )
geçen sene ninewestten aldığım yağmur botları tam bir hüsrandı yağmur için değil süs içindi sanki
neyse bir ton laftan sonra geri aldılar :)

NİMO =) dedi ki...

kesinlikleee harika bir tespit :) özellikle leopar ve zebra desen için bunu söyleyebilrim :) military ceketlerden ordakine öldümm geberdimmm,,o kadar yanii :))
öpüyorummm paylaşım içinnn çok tenk yuu matmazel ;)

Sanemiko dedi ki...

Izabella
saol, beğenmene sevindim, sevgiler!

Pelin P.A.

çok teşekkür ederim pelin:))

La Bohème

olleyyy ozmannn!!!çok sevindim kolay gelsin:))

tarih84

bende çok severim bence yağmurbotları da uzun çoraplarla güzel durur, sadece topuklu ve babaetlerle düşünmemek lazım.Öptüm!!!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

amannnn nolucakkk yahu:)öpüyorumm çok!!

mine

bende çeşit çeşit şapkalar istiyorum ki bu sezon forever new dolu bakabilirsin.nineweste gelince eskiden çok severek giydiğim bir markaydı ama nedense son bir kaç yldır sadece 1 2 model oluyor beğendiğim..

NİMO =)

ben teşekkür ederim nimocum:)evet ya bende aynı duygular içersindeyim o ceket için:)çok öpüyorummm!!