Perşembe, Ekim 14, 2010

DERYA BAYKAL'IN KOLTUKLARI, SANEMİKO'NUN VAZİYETİ!


Ben yağmurlu günleri severim, herhalde bugünlerde günlerimin en güzel yanı yağmurlu olması...Bu aralar günde 30 tane yere iş başvurusu yapıp, cevap bekleyip, gelmedikçe de aynı yerlere tekrar tekrar başvuru yapıyorum...Lanet olası trafik kitabını içimin almamasını geçim, elime dahi alamıyorum...Bütün günümü uyuyup uyanıp,tv izliyip,bol bol yemek yemekle,Mumu'nun telefonlarını sessize almakla ve ineternette boş boş gezinmekle geçiyorum.Bu arada ısrarla attığım iş maillerinden istanbul hava alanlarna dahi inişim yasaklanabilir bir baş belası olarak!Cvmi atmadığım,yayın kuruluşu,dergi vs..kalmadı sadece kendi sektörüme değil halka ilişkiler,yönetici asistanlığı vs.. gibi yapabileceğim ama iş verenlere göre yapamayacağım(cevap gelmediğine göre) işlerede başvuruyorum...Bugün gelen bir maille üzerime resmen bir öküzün oturduğunu hissettim.mailde çağrı merkezi yetkilisi pozisyonuna başvurabileceğim, bu mesleğin bana uygun olduğu yazıyordu!Hayır küçümsediğimden kesinlikle değil de, bu iş için üniversiteyi %100 burslu kazanıp ,sonra da bölüm 3. sü olup,okulu erken bitirip, bir de okulun onur listesinde yer almama gerek yoktu yani diye düşünüyorum,lise mezunu olup da yapabilirdim  herhalde ki en az lise mezunu yazıyor mailde çünkü...3 senedir niye kasmışım bu ülkede hiç bir şeyi anlamıyorum yani BANA HİÇ Mİ İŞ YOK!!!Neyse, bütün gün boş işler müdürü olarak yaptıklarım arasında, Derya Baykal'ın sitesinde,programında da kullandığı  bu şahane koltuklara rastladım ve sizlerle paylaşmadan edemedim.Bunlara benim gibi bayılıp almak isterseniz (ki onu bile alamayacağım çünkü iş bulamazsam muhtemelen İstanbul'daki evimi kapatacağım)  sipariş üzerine yapıyorlarmış....iletişim için deryabaykal@deryabaykal.com   adressine mail atabilirsiniz. (hee bu arada iş için Derya Baykal'ın programına kadar bile mail attığımı söylemiş miydim!!?)









13 yorum:

mine dedi ki...

canım hayırlısı olsun bu kadar çabaya birşeyler bulacaksın eminim

bebek kedi kız dedi ki...

Sanemiko çok alemsin,sen beni güldürdün Allah'da seni güldürsün :)Bende seninle aynı kaderi paylaşıyorum,sanki ülkede iş kıtlığı var,anlayamıyorum nedir bu durum!İş bulursan bana da haber ver olur mu :) Bu arada koltuğa bayıldımmmmmm,hele o 2. si benim için yaratılmış resmennn...

mavi dedi ki...

ayyyy ben evini daha yeni gördüm...
insan o evi kapatmaya kıyabilir mi ?çok çok mutlu günler görmen için o ev...
bir an önce iş bulmalısın :)
Dua etcem sana söz ;)

pembepasaj dedi ki...

Ahh ahh ben de aynı kaderi paylaşıyorum, ne büyük dertmiş bu işsizlik:( Gerçekten de insan boşuna mı okudum demekten kendini alamıyor:( Umarım en yakın zamanda istediğin gibi bir iş bulursun.. Bu arada koltuklar da çok şahaneymiş ya!=)

Sanemiko dedi ki...

mine

desteğin ve güzel yorumun için çok teşekkür ederim:)

bebek kedi kız

Amin!!güldürebildiysem ne mutlu bana trajikomik bir olay yani:))bilmiyorum ne olacak halimiz:)haber veririm tabi tatlım burdan bütün dünyaya duyururm zaten de bende şans yok kesin başıma bişi gelir benim işe ilk gideceğim gün amerikan füzeleri istanbulu falan vurur ben yine gidemem:)bu arada bende 2.ye bayıldım öptüm çok seni:)

mavi

ahhh mavicimmmmm saol valla duaların için bitanesiniz ya bayılıyorum size:)iyiki varsınız gerçekten!sorma yani insan mutsuz olunca en güzel şeyleri bile görmüyor gözü..ne gidesim ne kalasım var şu an o evde bide yalnız...

pembepasaj

yaaa..kaç kişi aynı kaderi paylaşıyorzz..Neyse Allah daha büyük dert vermesin.umarım herşey iyi olur hepimiz için..umarım sende istediğin gibi iyi bir iş bulursun canım öpüyorummm

bilge dedi ki...

merhabalar benim kızımda 3 yıldır işsiz onuda çağrı merkezinden çağırdılar kps ye gireceğini söyleyince izin veremeyiz demişler tabi bizimki kabul etmedi..ve hala iş yok 2 dil biliyor..sizin dayınız varmı?

nihalasli dedi ki...

oo aradaki guzel cumleyi tebrik ederim bolum 3. lugu;) hic boyle seylerim olmadi :)
Koltuklar seker gibi aklima geldi bizim yazlikta bizden onceki ev sahibi boyle berjerler birakmis ama kumaslari eski demode onlar bole bisiler icin kullanilabilir pekala himmm izmire gitmek lazim:)

balgözlükız dedi ki...

şekerim aynı şeyleri yaşıyoruz:) bende o başvuru senin bu başvuru benim aynen devam...sekreterlik,santral herşeye başvuruyorum ki ben çalışıyorum ama kurtulmam lazım burdan çok acil!!ümidini kesme,olumlu düşün,pozitif ol..ben yapıyorum ve işe yarıyor ;)

Sanemiko dedi ki...

bilge

merhaba bilge hanım!ne yazık ki bu ülkenin durumu bu ve 2 trilyonluk işsizlik maaşınında hükümet tarafından nereye harcandığının açıklanamaması da cabası...kızınız için üzüldüm gerçekten ama eminim o da hakkettiği gibi bir işi bir gün bulacaktır.Dayım yok amcam var noldu merak ettim doğrusu neden sorduğunuzu:)sevgiler..

nihalasli

teşekkür ederim:)böyle bişeyin olması insaın hayatında hiç bir katkı sağlamıyor bşver olmasada olur:))bence izmire gittiğinde o koltukları değerlendirmelisin!öpüyorum:)

balgözlükız

yaaa sormaa tatlım ne olacak bu durum bilmiyorum,insanın işi olmadığı gibi olan işinden nefret etmeside ayrı bir büyük sorun tabi,ne de olsa bütün günün orada geçiyor yani mutsuzluk kaynağı..neyse umarım en yakın zamanda istediğin gibi seni mutlu edecek bir iş bulursun.tavsiyelerini dnlicem ssöz!

dunyada bir balık dedi ki...

"Bu aralar günde 30 tane yere iş başvurusu yapıp, cevap bekleyip.."

Ben de aynısını yapıyorum desem :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Bol şans kuzum alemsin yahu hem böyle kal emi

Gamze dedi ki...

Blogun çok güzelmiş! İş başvurularında iyi şanslar, en kısa zamanda olumlu haberlerini duyarız umarım.

Sanemiko dedi ki...

dunyada bir balık

allah kolaylık versin:)))umarım aradığın işi bulabilirsin canım sakın umudunu kesme!bu srsds hoşgeldinnnnnn:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

:))çok teşekkür ederim tatlişşkom:)kalmaya çalışıyorum!!:S

Gamze

beğenmene çok sevindim! çoookkk teşekkür ederim gamzecim:)güzel sözlerin ve iyi dileklerin için...sende bloguma hoşgeldinnnnn!:)