Pazar, Ekim 10, 2010

DIY:ESKİMİŞ ÇORAPLARI ATMAYIN!


Eğer sizde benim gibi ayakkabı tutkunuysanız ve ayakkabılarınızın sayısını bilmiyorsanız eminim ayakkabı kalıbı benim gibi ,sizler için de hep sorun olmuştur!İşte gezinirken bulduğum bu şahane DIY projesi, tam biz ayakkabıkolik kadınlar için!Eskimiş çoraplarımızı atmıyoruz,onları ayakabılarımıza kalıp olmaları için yeni bir göreve atıyoruz.

gerekli olan malzemler:bir çift kullanılmayan çorap,elyaf yada pamuk,makas,iğne iplik,kurdela

1. AŞAMA

Çorapları boğaz kısmından kesiyoruz...

2.AŞAMA 
İçlerini elyaf veya bulamadıysanız,pamukla doyduruyoruz....

3.AŞAMA

Kesik kısmın ağzını dikiyoruz....

4.AŞAMA

Estetik düşkünü olduğumuzdan, diktiğimiz kısımdaki sevimsiz görüntüyü yok etmek ve kalıpları daha pratik hale getirmek için ucuna fiyonktan tutalak kısım yapıp dikiyoruz....

SONUÇ

Güle güle kullanın...

 

7 yorum:

mine dedi ki...

süper fikir üşenmeyip denemeli

ozgur dedi ki...

Harika !!!
Kolay,şık,estetik !!!

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

süper...

bebek kedi kız dedi ki...

Harika Sanemiko,hemde çok sevimli :)

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

:) çok sevimli ya :) insan ayakkabı dolabını açar bunları izler :)

sihirlieller dedi ki...

Süpersin.

Sanemiko dedi ki...

mine

evet bende bayıldım en kısa zamanda deneyeceğim

ozgur

yesss normal ayakkabı kalıplarından bin kat sevimli:)

iki dirhem bi çekirdek

denesene tatlışko:)

bebek kedi kız

evet süperler gerçekten hem sevimli, hem de ekonomik:))

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ

:))evet rengarenkk yapmalı:)

sihirlieller

ay ben yapmadım bunları kaynagı gösterdiğim yerde buldum valla süper olan o ben sadece sizinle paylaştım