Perşembe, Ekim 28, 2010

FAVORİ ABUR CUBURLARIM!



Her zaman favori makyaj malzemelerimizi, parfümlerimizi,kıyafet ya da ayakkabılarımızı paylaşacak değiliz ya....Dün Carrefour da alışveriş yaparken aklıma geldi sizlerle en sevdiğim aburcuburları paylaşmak:)Ah işte biz kadın milleti böyleyiz...Nerede bize zarar veren,ileride bizi mutsuz edecek ya da canımızı acıtacak şey gider onu severiz...kalorili abur cuburlar,sırf modeli güzel diye alınan küçük ya da sıkan ayakkabılar,sıkmaktan bayıltan korseler,erkekler...vs.Bu aralar erkekleri de abur cubura benzetiyorum başta tatlı ve eğlenceli,sonra zararlı ve sıkıntı sebebi...İşte benim favori aburcuburlarım;




Tanrımmmmm!Bayılıyorum bu çikolataya ne yazıkki sırf yurt dışına gidip gelirken edinebiliyorum ya da ısmarlamaca!Maltesers'den yapılma bir top havuzunda olmak isterdim!


















Bence dardanel var ya işini biliyor. Bu soğuk sandviçler favorim bir oturuşta en az 3 paket yiyebilirim."Yuh ayı" dediğinizi duyar gibiyim ama bir denyin bakın bu kadar hafif ve lezzetli bir sandviç daha yediniz mi daha önce?Ton balıklı olanı ve mozerellalı kaşarlı+ jambonlu olan  iki çeşidi favorim !







bence turistik yerlerde falan çamur banyosu yerine nutella banyosu yapalabilecek tesisler kursalar turistik patlamaya uğrar...Nutellanın tadi ekmeğe sürerek değil kaşıklayarak çıkar!








bu cips benim için keyifli akşamların değil,her anın keyfi!





















bu da diğer bir favorim pis soğan kokulu şeyleri sevdiğimi farketmişsinizdir herhalde!




Şimdi size bir itirafta bulunuyorum!Ben günde en az 1,5 litre zero tüketiyorum.Onsuz bir şey yiyemem asla ve en fenası kahvaltıyı bile onunla yapıyorum!zero benim için su gibi bir şey hatta su olmasın o olsun yani o kadar!


O bir aşk!!!!!onunla aramıza girenin kafasını kırarım valla!Ben&Jerry's dondurlmalarına tapıyorum!cheesecakeli ve cookieli olanlar favorilerim hiç bıkmadan,doymadan ve yorulmadan bir büyük kutuyu tek başıma yerim yerim!




Vuuuuuhuuuuuuuuuuuu!benim favorim bavaria kremalı olanı peki ya sizin ki????



O, kutsal bir içecek Toofe Nut Latte!!!! Her yılbaşı sezonunun gelip Starbucksın onu üretmesini dört gözle bekliyorum....sizde benim gibi ona aşıksanız o zaman onun olmadığı sezonlarda karemel ve fındıklı latte karışımını yaptırmanızı öneririrm!!





Limonlu cheesecake olan bir ortamda benimleyseniz sakın tuvalete kadar falan gitmeyin döndüğünüzde anca avucunuzu yalarsınız!özellikle her yerde denedim Özsütün ki bir başka güzel!AH MODAFOBİKCİM BİR DENEMEDİN!



Cookie pek severim ama Subway'inkinden başka da yemem yani!vanilyalı ve fırından yeni çıkmış olacak!gerçi bu konuda kardeşim Cemoş ileri derecede hastadır,kurabiye canavrı 1, cem, 2 diyelim adam döver onun uğruna.Ben cookie yerken kendinden geçen tek insan  onu gördüm!dalga geçmiyorum gerçekten!


listemi burada istemeyerek noktalıyorum Çünkü abur cubur krizine girdim:)

18 yorum:

Melis Kıyıcı dedi ki...

bu postu gördüm acıktım :) müsadenle ben mutfağa gidip nutellayı bir elime alıyım :)

! POSH BUTİK ! dedi ki...

ay ne güzel sıralamışsın öyleee yummy karnım acıktı walla;)) maltesers benim de favorim!!! paket paket toplarım her gittiğimde;))

Yelda dedi ki...

yaaaaaaa ne kadar kötüsün amaaaa şimdi ben bunların hepsini özelliklede maltesers'ı nerden bulucaaam valla yurtdışına çıktığında bende büyük kutu istiyorum anlamam :))) Kucak dolusu sevgiler... Hep böyle kal( Laf aramızda arada sıradda aburcuburlarada ihtiyacı var bünyenin şşşşşşşşşşşttt )

balgözlükız dedi ki...

görünce bunları dieti unuttum bi an :) nutella kesinlikle kasıkla yenmeliii ne oole ekmek falan,tadı bozuluyor ayol :)benim kahve tercihim tabiki starbucks,white mocha caramel soslu ve yanına limonlu cheesecake:)dardaneli genelde ayvalık yolculukta veriyor ulusoy yada varan orda cok seviyorum,bende yiyebilirim yani:)
bak bide albeni tane tane die bi cik.cıkardı kutuda boole kübik.karamel seviyorsan mutlaka denemelisin,ben 2 kutu bitirdim..sonrası malumm aldım kilolarıı..2 haftadır sadece bakısarak ask yasıyoruz :)

Blush dedi ki...

Yazıyı okur okumaz Nutella kavanozuna saldırdım. :)

'Berrin' dedi ki...

nutellaya bır oy da benden :))
kac kılosun dıye sormak ıstıyorum hahaha

cookie bir ara benım de takıntımdı rahatlıkla bır paketı yerdım :)

yalnız zero ya dıkkat cıdden zararlı..hemde o kadarı!

rosein dedi ki...

ödüllendirildin cnm.
http://paylasilasihersey.blogspot.com/2010/10/yasasinn-odullendim-lovely-blog-award.html

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

yaa ama haksızlık bu hamileyim ben :)) kızımın canı cekcek şimdi :))

makeupwithstyle dedi ki...

Benim favorim "Reese's Pieces" ama Türkiye'de yok maalesef :(

Donut'a da bayılıyorum, birde cinnabon's...ayy daha düşünsem neler neler çıkacak da şimdilik aklıma bu kadar geliyor :)

Modafobik dedi ki...

Hehe, kusura bakmaa yaa sınavlar falannn bloglara uğrayamıyorum :) böle kulağımı çınlattıkça uğramamak elde değil hehe, şu tatlıı lakaplardan bende de var dimiiiii hehe :) Offf ıvır zıır demicektin iştee banaaa! Dmickkktinnnn özellikle Ben&Jerys bugün sinemadaaa bi yemişiimmm görmen lazım ayı dersin resmen yaa hehe :) Bu aradaaa bannermı değiştircem bikaç günlüğüne bak bakalım nasıl olacak (: ?

nihalasli dedi ki...

hahahah ne guzel post bu ya:)))
demek sende pek bi kakaocusun;)benim gibi.

Adriele dedi ki...

amei!!!

http://www.apaixonadasporkonad.blogspot.com/

dunyada bir balık dedi ki...

Ufff ne fena bir post bu yaa :)
Şurda saydıklarını bana vereceksin aynı dakikada tüketirim valla :D
sevgiler

Sanemiko dedi ki...

Melis Kıyıcı

afiyet olsunn tatlımmm:)

! POSH BUTİK !
hihih:)teşekkür ya evet müthiş ya insan yemeye doyamıyo!

Yelda

:)))tamam alırım cicimm ama benden önce sen gidersende ben beklerim vallahi bir büyük kutu ona göre!

balgözlükız

ya o al beniyi dün aldım karamele bayılırım çünkü ama sevmedi maltesersten sonra tatmin etmedi ne yazık ki beni:((

Blush

ehehehe:)afiyet şeker az kilo olsun:)

'Berrin'

ahhhhh sorrmaaa berinnnnnn ah sorma 44 tğm 65i gördüm yolum yol değilll:(((


rosein

çok teşekkür ederim tatlım öpüyorum kocaman!

iki dirhem bi çekirdek

ayyyy valla kusura bakma yani özürdilerim bilsem yazının başında sana özel bir uyarı koyardım sakın okuma diye:))ama kocişler ne günler için sen aşer o koşsun alsın:)))

makeupwithstyle

cinnabons un kokusu beni hep cezbetmiştir palladiumda ama henüz tanışmadık kendisiyle:)

Modafobik

:))sen çalış sınavlardan iyi not al da gerisini boşver:)afiyet olsun ayıcım:))bakalım kontrol ediyorum hergün ama bir değişiklik yok henüzzzzz:)

nihalasli

:))çok teşekkür ederim evet çikolatasız olur mu yaaaaaaahu!

adriele

welcome to my blog adriele kissesss!!

dunyada bir balık

ohhhhhh yarasınnn:)öpüyorum koca kocaaaaa!!!

rancour dedi ki...

hiçbir şey biraz abur cubur ile yanlış:)

Sanemiko dedi ki...

rancour ne demek istediğini anlayamadım??

pofiş♥ dedi ki...

nasıı yaniii resmen aynı şeyler için ölüp bayılıyruz süper ama canım çok istediiii:(hepsini hepsini hepsiniiiiiiiiiiiiiii

Sanemiko dedi ki...

:))) zevklerimizz aynı demek:)ya sormaaa benimde canım sürekli istiyor ondan sonra göbek popo büyüyor