Çarşamba, Ekim 27, 2010

gelin ödüllerinizi alın cicoşlar!

sevgili comewithme beni ödüllendirmiş.Buradan ona çok kocaman teşekkürlerimi yolluyor,bu ilk ödülüm sizlerele paylaşıyor ve ardından da ödül gereği 15 blogu ödüllendiriyorum.darılmaca bozulmaca yok btn bloglar güzel ama yorumlarını benden hiç eksik etmeyen benim ağlayıp benimle gülen blogların yerleri ayrı tabiki benim için de....e birde sık sık okuduklarım var tabi...e 15 yeticekmi bilmiyorum..

 öfff aslında yazmak istediğim daha çok var neyse onlarda bir sonraki ödüleeeee bozulmayın heeeeee kafa atarım:)

10 yorum:

NİMO =) dedi ki...

oyyyy :)
çok mahçup ettin sanmiko beni :)
bugün aldığım kaçıncı ödül bu :)))
ürün güncellemelrim biter bitmez hemennn yayınlıyorum canımcımm :)

tarih84 dedi ki...

oyy yeniden mi ödüllendim ben şimdi:) sağoalsın canım:)

http://pudratozu.blogspot.com/

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

teşekkür ederim tatlıcık :)))

//SECHHILL\\ dedi ki...

Teşekkür ederiiiim =) :*

! POSH BUTİK ! dedi ki...

canımcım çok teşekkür ederimm;)) öpücükler...

mine dedi ki...

çok teşekkürler canım benim herşey gönlünce olsun hayatımızda hep istediklerimiz olsun :)

Sanemiko dedi ki...

rica ederim tepe tepe kullanın kıslarrrr!!!!:))

bebek kedi kız dedi ki...

Sanemikoooo çok teşekkür ederim canım,nasıl mutlu oldum anlatamam.Moral oldu valla bu zor günlerde,tekrar tekrar teşekkür ederim : )

Moda Çıkmazı dedi ki...

geç cevap yazdım affet beni :)) çok teşekkür ederim canım; bu ödüller insanı mutlu ettiği kadar oldukça da onure ediyor! kimin ne düşündüğü önemli değil ama bu 15 blog arasında olmak çok keyifli!

Sanemiko dedi ki...

güle güle kullanın:))