Cumartesi, Ekim 02, 2010

GÜZEL BİR HABER!


Benim için güzel bir haberi sizlerle paylaşmak istiyorum!  Aylık 200,000 den fazla tekil ziyaretçisi olan
En büyük  mobilya ve dekorasyon websitesi "homefurnituredepot.net" ten bugün bir mail aldım.Bloguma rastladıklarını çok hoşlarına gittiğini,ilginç bulduklarını ve beni blog ödüllerine layık gördüklerini ve sitelerinde blogumun adresini yayınladıklarını söylemişler.Açıkcası çok sevindim.Çünkü hiç bir yarışmaya katılmadan böyle büyük bir web sitesinin kendisinin beni bulup seçmesi hem şaşırttı hem de çok mutlu etti .Burdan bir kez daha homefurnituredepot.net e ve beni takip eden siz canikolarıma teşekkür  ederim:)göz atmak isterseniz ÇIT ÇIT!

6 yorum:

nihalasli dedi ki...

oo ne guzel!
Tebrik ederim..

Luxus Hayat dedi ki...

Bu guzel habere ne denir? Tebriklerr! başarılarının devamını dileriz :)

Yeşim dedi ki...

Tebrikler tatlım :) bu kadar güzel bir blog bütün ödülleri hak ediyor bence :)

Sanemiko dedi ki...

nihalasli
:) çok teşekkür ederim

Luxus Hayat

teşekkür ederim luxus hayatcım:)senin blogunda çoook güzel şeyler hakediyo bence...

Yeşim
ay çok teşekkür ederimm yeşimm çok şımarttın ve sevindirdin beni tatlı yorumunla:)

mine dedi ki...

tebrikler : ) insanın çok hoşuna gidiyor değil mi yaptıklarının karşılığını böyle güzel ödül, övgülerle almak
sevgiler...

Sanemiko dedi ki...

teşşekkür ederim çok:) evet manevi olarak gerçekten çok güzel bir şey:)