Çarşamba, Ekim 20, 2010

MİSSİST'TEN SEÇMELER

 Missist'i bilmeyeniniz yoktur herhalde,varsa da bu yazıdan sonra kalmasın:)Ürünlerine ilk, sadece takıyla başlayan missist, takıdan, ayakkabıya,giyime kadar  genişleyen ürün yelpazesiyle almış başını gidiyor.İyi de ediyor.Güzel ürünleri ucuza ve ücretsiz kargoyla ayağımıza kadar getiriyor.İşte sizin için seçtiklerim...
24.90 TL

34.90 TL

39.90 TL

49.90 TL


59.90 TL

29.90 TL



14.90 TL

 VE SON OLARAK DA İŞTE BENİM FAVORİLERİM HER BİRİ 29.90




DAHA FAZLASI İÇİN BURAYA ÇIT ÇIT!!

11 yorum:

Moda Çıkmazı dedi ki...

babetlerin farklı tasarımlarını beğensem de malesef çok rahat edemiyorum. triko ve etek kombini başarılı.

inanirsakolurbence dedi ki...

Hemen takılara gözüm kaydı:D

mine dedi ki...

bilmiyordum öğrendim ve çok hoşuma gitti : )

modda twin dedi ki...

bilklkler cok tatlıyms

brai dedi ki...

babetlerin tasarımları göze çok hoş geliyor ama ne yalan söyleyeyim ben ev ayakkabısı olması dışında pek kullanamıyorum. Onun dışındaki tasarımlarda gayet hoş ve yerinde doğrusu...

tarih84 dedi ki...

açıkçası bilmiyordum, öğrendim ve bayıldııım.kürk yelek bu sne çok moda.bir adet edinilmeli.

Sanemiko dedi ki...

Moda Çıkmazı

ahh sorma o babetler ugruna ne ayak ayrıları cekıyorum:))

inanirsakolurbence

evet onlar benımde fovarımmmmmm:)

mine

ohhhh beğenmene cok sevındım!!!


modda twin

superler super!

brai

babet cok kıbar duruyor ayakta bence*tabı babetıne gore degışır*evet mıssıst guzel seyler var ınsan hepsını almak ıstıyor:)

tarih84

evet cok moda ve bunların fıyatları feci uygun edın hemen bır tane:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Cidden cici ürünleri var dün benim Stil Pazarı'nda yeni takıları çok beğenmişler twitterdan yazdılar sağolsunlar öperim

ozgur dedi ki...

Çok güzeller ama ben de babetle rahat edemeyenlerdenim:(

Sanemiko dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

evetttt bende bayıldım özellikle de 19 yy danntel cameo kolyen favoriim yani öptüm:)

ozgur

ya işte bende şıklık uğruna herşeye katlananalardan:)))

emily dedi ki...

nice!