Pazartesi, Kasım 08, 2010

GALAYA KATILMAK İSYEN VARSA SİZİ BURAYA ALALIM!

 
Çağan Irmak'ın "PRENSESİN UYKUSU" filminin ilk gösteriminin gerçekleşeceği galaya 2 kişilik davetiyem var.Ancak bildiğiniz üzere İzmirdeyim bu sebeple katılamayacağım bende ne yapayım diye düşündüm ve ben gidemiyorsam siz gidin dedim!bu sebeple bu galaya katılmak isteyen 1 şanslı okuyucuma çekilşle bu 2 kişilik davetiyeyi, vereceğim.Tek yapmanız gereken bana üye olup ,postumu blogunuzda  yayınlamak falan DEĞİL bu postuma sadece yorum bırakmak..Yorumunuza lütfen tam adınız ve soyadınızı da ekleyin Ad ve Soyadını buradan vermek istemeyen okuyucularım olabilir, onlarda yorum bıraktıkltan sonra sanemiko@gmail.com dan bana Ad ve Soyadlarını verebilirler!  ona göre bende arayıp galaya sizin adınızı verip  sizin katılacağınızı belirteceğim.Sonuç yarın akşam 16:00 'da açıklanacaktır bu sebeple bu çekilişe katılmak isteyenler elinizi çabuk tutun vakit sınırlı öpüyorum!

GALA 10 KASIM ÇARŞAMBA GÜNÜ  SAAT 12:00'de MAÇKA G-MALL DA GERÇEKLEŞECEKTİR 

3 yorum:

sophie'nin dünyası dedi ki...

böyle bir şarkı vardı sanki?!

not: keşke istanbul'da olsam da çekilişine katılsam:( :(

tarih84 dedi ki...

amaniiiin ben şimdi istanbuldayım tühh kaçtı bak.zaten gidemezdim la fea canım arkadaşım ameliyat oldu şimdi başındayım.ama güzel bir jestmiş.

Sanemiko dedi ki...

canımmm arkadaşına çok geçmiş olsun dileklerimi ilet lütfen,rahatsızlığı neyse umarım en kısa sürede iyileşir...herkesede senin gibi fedakar bir arkadaş diiyorum:)valla boşa gitti davetiye 1 ane isteyen çıktı onunda saati uymadı ne yazık ki sevgiler...