Cuma, Kasım 26, 2010

KIRMIZI!


Kızlar dün diyetisyene gittim vatana millete hayırlı uğurlu olsun diyetteyim!baya da iyi bir diyet verdi şu an çatlamak üzereyim desem yeri... Planlara göre3 ay içinde 15 kilo vermiş olacağım..O yüzden şimdiden neler kış ortasına dıoğru normal kilolu birinsan olacağımı varsayarak,neler giyeceğimin planlarını yaparken farkettimki kırmızı beni çağırıyor!
Aşkın,tutkunun,seksapelin rengi Kırmızı!Asil olduğu kadar taşıması da cesaret isteyen renk, bu kış cesur kadınları ısıtacak!

























19 yorum:

gülçin dedi ki...

kırmızıya bayılırım ya benim rengim :)
öle aç aç diyet mi olurmuş bırak sen bence o diyeti hasta olma sakın dikkat et

Sanemiko dedi ki...

ne açı yahuu tokluktan çatlıycam:)

balgözlükız dedi ki...

ohh hadi bakalım hayırlı olsun canımm :) buarada bu kırmızı aşkının 3 ay sonra kilo verdiğinde şubat ayına ve doğal olarak 14 şubata geldiğini anımsadım ben..yani rejim=şubat=kırmızı..ay ne yazdım ben ya,umarım anlatabilmişimdir :)))

Sanemiko dedi ki...

hahaha:))) vayyyy canısınııı yaa ben bunu hiç düşünmemiştim!süpersin!

kuşkucu somon dedi ki...

Sanemiko, hangi diyetisyene gidiyorsun?

Sanemiko dedi ki...

benim eniştem doktor,onun tavsiyesiyle gittim Berna Udgu.izmir dokuz eylül üniversitesi hastanesinde

la boheme dedi ki...

hadı bakalım hayırlı ugurlu olsun dıyetın.umarım sorunsuz,zorlanmadan verırsın fazla kılolarını.kırmızıda ıyı bır secım.ozellıkle kırmızı elbıseye bayıldım
sevgıler...

neval dedi ki...

selamlar her daim beni de çağırıyor lakin karşı koyuyorum
kolay gelsin diyette

Sanemiko dedi ki...

la boheme

hihi:)teşekkur ederim!evet o elbiseye bende bayıdım doğrusu özellikle onu seçtim:))

neval

teşekkür ederim:)niye karşı koyuyorsun koyma!!!:)

'Berrin' dedi ki...

ilk bastakı canta ve sapka superrr

bana kırmızı cokkk yakısıyorrrr :))

nihalasli dedi ki...

Canim 3 ayda 15 kilo cok iyi bir rakam.Bende zamaninda beslenmeyi ogrenmek ve biraz kilo vermek icin diyetisyene gitmistim.Motivasyon acisindan cok iyi ama yine de is kesinlikle sende bitiyor!Isterse isin piri gelsin istemeyeni zayiflatamaz.
Diyeyyetken 6 dilim ekmek yemek bol meyve oluyor dimi:)Umarim guzel devam eder.
Kirmiziyi cok seviyorum bir koc burcu olarak.Kirmizi elbise nasil guzel duruyor!

Sanemiko dedi ki...

'Berrin'

:))) ozman o şapkayı kafadan çıkarmamalısın:)

nihalasli

evet sabahları uyanış saatimi 12.30 dan 9.30 a çektim,hergün 1 saat yürüyorum, 6 değil 9 dilim verdi ama mesela öğünlerde ekmek yerini tutan şeyler var onlardan düşüyor dilim sayısı ve ben biraz azalttım bazı şeyleri bana fazla geldi...teşekkr ederim umarım öyle olur:)Kırmızı senin rengin birkoç kadını olarak:)

öznur-ata dedi ki...

naber canım ne zamandır uğramıyormuşum sana:))hayırlı olsun diyetinn :))darısı başıma son zamanlarda çok kilo aldım yahu :((kırmızı her daim eenn çok sevdiğim renktir.fotolar da süpermiş.öptüm

Sanemiko dedi ki...

evet ya nerelerdesin! teşekkür ederim:)bende çok öptümmmmm

Missy dedi ki...

aaa ne diyetisyeni :S umarim faydasi olur.
ben yazin duzenli yuzmenin,evdede duzenli beslenmenin sonuclarini bir beden kuculerek aldim :) gerci sabah derse giderken kahvalti yapmiyorum sut iciyorum sadece,birde kampuse kadar yuruyus olsun diye otobuse binmioyrum ve sonuc 1 beden :)

Sanemiko dedi ki...

ah ne güzel darısı başıma:)) ama benim bir değil birkaç beden kçülmem gerek:)

kamikaze dedi ki...

İnşallaah diyetiniz başarılı olur.bencede bir diyetisyene gitmek,kendi başına rejim yapmaktan çok daha iyi.

bu arada kırmızı benim rengimm:) hepsine bayıldımm.o kırmızı mantodan bende var.şölee kış olsada giysem :)

Sanemiko dedi ki...

hihi:))çok teşekkür ederim inşallah şimdilik başarılı gidiyor:)neçok kırmızı seven varmış meğerse:)sende izmirlisin sanırım buraya kış biraz zor geliyor:)

kamikaze dedi ki...

evett bende izmirliyim:))