Cuma, Kasım 12, 2010

MASAL GİBİ BİR ODA!!!

 
Dekorasyon merakımı biliyorsunuz...Bu yatak odasını görür görmez bayıldım.Sanki bir masal kitabından fırlamış gibi...Pembenin her tonu bir arada bu kadar güzel kombinlenebilir herhalde...üstelik üzeri duvar kağıdıyla kaplanmış olan dolaba ayrıca taptım..bence kullanılabilir şahane bir fikir.Beyaz zaten asil ve girdiği her ortamı ferahlatan bir renk...Bunca caf caf,şıkır şıkır süsler,beyazın dokunmasıyla kokoşluktan asalete terfi etmiş bence...





7 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Ay bayıldım bayıldımmm! Çok güzel...Insan hiç sıkılmaz böyle bir odada!:)

Melis Kıyıcı dedi ki...

vallahi harika :) hayalimde böyle bir oda varmış sanırımda haberim yokmuş :)

duyguseli dedi ki...

:( bu odalarda vaktimi öldürmek istiyorum.

makeupwithstyle dedi ki...

Blogu severek okuyorum....Mim'lendin! :)

http://makeupwithstyle.blogspot.com/2010/11/mim-en-cok-okunan-5-yazm.html

gülçin dedi ki...

renk uyumuna bayıldım :)
bu arada seni ödüllendirdim canımcım sayfamdan ödülünü alabilirsin...:)

Sanemiko dedi ki...

makeupwithstyle

aynen yaramaz çocukları at bütün gün kafayı dinle:)

Melis Kıyıcı

hahah:))aynen benimde:)

duyguseli

:))yapılabilecek en güzel yorum herhalde:)

makeupwithstyle

ay çok teşekkür ederim çok mutlu oldum:)ödül için de ayrıca teşekkür ederim...

gülçin

gülçinncim çokk teşekkür ederim canım hemenn geliyorum almaya:)

tarih84 dedi ki...

oğğğğğ masalsı bir dokunuş