Çarşamba, Kasım 10, 2010

SANEMİKO'NUN PARFÜMLERİ!!



aslında benim ilk parfmüm vakko'nun çocuklar için ürettiği ayıcıklı şişeli bir parfüm vardı adı "Piu Piu"hatta ayı şeklinde sabunları falan vardı işte odur.Aancak ne yazıık ki onun görselini bulamadığım için sizlerle paylaşamıyorum...İlkokul öncesinde annem bana onu alırdı sabunsu bir kokusu vardı:)İşte ondan sonra kullandığım tüm parfümler sizlerle...

büyüdüm biraz, abla oldum, ilkokula başladım. Annem tarafından Nina Ricci'nin  bu gördüğünz parfümüne terfi ettirildim!Harika kokardı hala üretimi var mı bilmiyorum bu parfümün ama eğer var ise denemenizi tavsiye ederim...

Bu parfüm bana Mumu'nun hediyesi kendisini şu anda da kullanmaktayım.Kalıcı ve güzel bir parfüm hem çiçeksi hem de baharatlı bir kokusu var sanki...

DKNY'un bu parfümü resmen portakal ve limon kokuyor lisedeyken yaz tatillerinde bu parfümü kullanırdım...
hala kullanırım Clinique 'i bittikçe aldığım vazgeçemediğim kokulardan....yeni versiyonları çok ağır ben klasik olanına tapıyorum desem yeri..bir çok arkadaşım için "Sanem kokusu"dur bu:)çok kalıcı ve muhteşem bir kokusu var şiddetle tavsiye ederim!
bu parfümü orta okuldayken kullanıyordum.Aslında şimdi düşününce o yaş için ağır bir kokuymuş.Çiçeksi ama keskin bir kokusu vardır, hatta bir sevgiliden aldığım ilk hediyeydi bu parfüm.(Şimdi düşünyorumda ne düşünceli çocukmuş bu parfümü kullanıyorum diye bana gidip hediye bir tane daha setini almıştı o yaşta:))
week end de bir klasik aslında...lisedeyken kullanıyordum ama şimdi de olsa kullanırım.Unisex tarzı kokulardan hoşlananlara tavsiye edilir.bu da fresh bir koku
bu parfümüde lisedeyken kullanıyordum.hatta hatırlıyorum da çok modaydı o aralar bu pafüm bizim okulda:)ağır ve şekerli bir kokusu vardır.ama güzeldir...
212de benim vazgeçilmezlerim arasında bu da Sanem kokularındandır:)uzun yıllardır bittikçe aldığım bir parfümdür bu da sabunsu bir kokusu vardır şahanedir...hala kullanmaktayım
bu parfümü de lisedeyken uzunca bir süre kullanmıştım.çiçeksi bir kokusu var ama bence çok kişilik sahibi değil:)

 
Wish bence müthiş!bir ara Türkiye'ye gelmiyordu şimdi Sephoralar'da bulmak mümkün. şekerli ağır koku severlerin mutlaka bayılacağı bir parfüm ben çok kullandım.hatta şimdi bu yazıyı yazarken yeniden almaya karar verdim:)

bu parfümü de Mumu ilk çıkmaya başladığımızda ay dönümlerimizden birinde almıştı:)gülyorum çünkü o zamanlarda(yılı devirinceye kadar) ay dönümü hediyelerimizi hiç atlamazdık.o da bana gidip bu parfümü seçmiş:)ağır bir parfümdü ancak şişe bitince tekrar geri dönmediğime göre bayılmamışım:)yine de teşşekkür mumuşko eğer bu yazıyı okuyorsan:)
Ayyyy bu parfüm son zamanlarda favorim. Şu anda da bunu da kullanmaktayım turunçgilli bir kokusu var.Ama öyle güzel kokuyor, öyle güzel kokuyorki herkes soruyor "parfümünz ne?" diye hatta geçenlerde asansörde tanımadığım bir kadın bile dayanamadı sordu
bu annemin kendisine alıp beğenmediği için bana kakaladığı bir parfüm.kakaladığı diyorum çünkü annem, ilkokul öncesinde bana parfüm kullandırmaya başladığından anlaşılacağı üzere  tam bir parfüm manyağıdır aynı şişeden bir sürü alır.(sanırım aynı anda bir çok parfüm kullanama alışkanlığımda ondan geliyor)çok değerlidir parfmleri başkasına kısıtlı fıstladır:)(o bir başkası ben oluyorum tabi)iyi güzel ama biraz ağır bir parfüm .Bir çok kişi bayılarak kullanıyor bu parfmü
bu parfmü zaten bu şu yazımda da anlatmıştım okuyanlar bilir...bildiğiniz pamuk şeker bu parfüm...
 
bu parfümü de mumu bana tayland dan almıştı o zman daha yeni çıkmıştı süper bir parfümdür çiçeksi ve sabunsu kokar ama ağır ve kalıcıdır.her yere siner çok hoş kokutur sizi:)tavsiye ederim bunuda çok uzun süre kullanmış hatta teyzeme de bulaştırmıştım Paco Robanne'ın XS sevdasını:)

 
işte bu da bir klasik aynen week end gibi şimdide kullanabilirim...hiç eskimeyen bir parfüm. fresh ve trunçgilli bir kokusu var unisex severler bundan da hoşlanırlar... 
 
bunu da babaanem almış bana Lush'ın  bir vanilyalı hediye kutusu,onun içinden çıktı.bildiğiniz vanilya kokuyor müthiş!

 
işte bunu sona sakladım!gerçekten zehir gibi bir parfüm MÜTHİŞ ancak çok enterasan bir özelliği var tenden tene feci değişiyor...bu parfümle etkileyemeyeceğiniz erkek olabileceğini hiç sanmıyorum:)))ağır ama harika bir koku ve çok kalıcı...
-0-
yazının başında bahsetmiştim sizlere ilk parfümüm olan "Piu piu" nun resmini bulamadım diye..bu postu yayınladıktan sonra sevgili okuyucum "Dünyada Bir Balık" , kendisinin de ufakken bir "piu piu" kullanıcısı olduğunu söyledi ve müthiş bir süpriz yaparak o parfümün ve sabununun fotoğrafını bana yolladı:)15 yıldan fazladır o sakladığını düşünecek olursak bence bu müthiş bir süpriz:)ve biliyor musunuz patileri hafif erimiş olsa da hala o harika kokusunu muhafaza ediyormuş sabun...burdan tekrar sana teşekkür ediyor ve kocaman öpücükler yolluyorum Dünyada Bir Balık'cımmm:)

THE END

9 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Bu parfümlerden bir kısmını bende kullandım...Hatta şimdiye kadar kullandığım parfümler hk.da bende bir yazı yazmayı planlıyorum. Çok seviyorum parfümler hk.da insanların fikirlerini okumayı :)
Sevgiler,

iki dirhem bi çekirdek dedi ki...

içinde parfüm geçen bir posta duyarsız kalmam imkansız... ortak tercihlerimiz varmış :)

dunyada bir balık dedi ki...

"aslında benim ilk parfmüm vakko'nun çocuklar için ürettiği ayıcıklı şişeli bir parfüm vardı adı "Piu Piu"hatta ayı şeklinde sabunları falan vardı işte odur."

İnanmıyoruumm benim de ilk parfümüm oydu :) Hatta şimdi de senin inanamayacağın bişey söyleyeyim Sanem'cim o sabundan ben bir tane saklıyorum,çekmecemde duruyor hala ;)

Sanemiko dedi ki...

makeupwithstyle

yazının sana keyif vermesine sevindim:)en kısa zamanda senin parfüm postunu da bekliyorummmm:))

iki dirhem bi çekirdek

:))koku konusunda ortak zevklerimiz var demek...:)


dunyada bir balık

inanmıyorummm kaç senedir saklıyorsun ya:))ben hiç beceremem öyle işleri hhaha:)inanır mısın bir çocukluk arkadaşımı bulmuş gibi hissettim şu an:))

dunyada bir balık dedi ki...

Ya sanıyorum bi 10 senesi var en az bak resmini çekip yolluyim sana mailden :))

Sanemiko dedi ki...

hahaha:)yollla yollaa beklyorummmm

dunyada bir balık dedi ki...

Rica ederim Sanem ;)Sevgiler

nihalasli dedi ki...

Canim benimde kesinlikle vazgecemeyecegim tek koku 212 dir.
Amor amor gibi ben burdayim demez ama hafif kokusu oyle baskadir ki degil mi:)

Sanemiko dedi ki...

aynen hafif kokan ama girdiği her ortamıda kokutan kalıcı şahane bir parfüm