Salı, Kasım 23, 2010

SIRADIŞI TOPUKLAR!

Aslında bu ayakkabıları sıradışı yapan sadece topukları değil ellebette, altında imzasını taşıyan tasarımcıların adı bile yeterli.... Ancak topukların da Hakkını yememek lazım diye düşünüyorum!
 
Insa Heels
 
Alexander Mcqueen

 
Anastasia Radevich

 
Gianni Barbato

 
Kobi Levi


 
DSquared

 
Jimmy Choo

 
Prada

 
Georgina Goodman

 
Alexander MCqueen

 
Nina Hjorth

 
Nina Hjorth

 
Serrgio Rossi

 
Alberto Guardini

 
YSL
 
Casadei

 
Charlotte Olmpia

 
Corso como

 
Gianmarco Lorenzi

 
Nicholas Kirkwood

Bu postu "topuklu" ayakkabılarla yatıp, kalkan sevgili StyleBoom'a armağan ediyorum..:)

5 yorum:

tarih84 dedi ki...

prada, casadei,Nina Hjorth,güzelmiş.Pradaya ayrıca bittim:))
ilk resimdeki renkli topuklar pek şaşırtmadı.2 yıl önce hotic ten almıştım buna çok benzerlerini.siyah&saks mavisi birleşimini.

bunlarla yürünebiliyor mu acaba?

gülçin dedi ki...

prada ve de pembee olanlaraa bayıldım:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

mütjiş post! ayakkabıda topuk benim icin coook onemli, ve son zamanlarda topuklara sanat eseri muamelesi yapilmasi acaip hosuma gidiyor:)))

Sanemiko dedi ki...

tarih84

ay bende o çift renkilerin renlereine bayıldım el baoyamasıymış onlar acaba neyle boyamışlar bende yapmak istiyorum!yürünyordur tabi canım:)))

gülçin

pembeseverr seniiii:)evet ya prada çok asil!

*STYLEBOOM*

senin yorumunu görmek çok güzel:)teşekkür ederim!evet benimde öyle bencede topuk çok önemli ayakkabı her renkde olabilir ama topuk ayrıntısı bizi diğerlerinden ayırıyor diye düşünüyorum...

STİLETTO dedi ki...

gercekten enteresanlar :)

rujlu topuk harika:)

stiletto'ya bekleriz sanemcim..


Berrin..