Cuma, Aralık 10, 2010

SENSO VILMA SHOES!

Avustralyalı tasarımcı Senso'nun  "Vilma"  adını taşıyan kolleksiyonuna ayıldım bayıldım doğrusu...Ayakkabıların kalıbı,topuğu tam bana hitab eddiyor! Fiyatları 160$, her ne kadar leopardan bu sezon kimilerinize "böyk" gelmiş olsa da, Benim Favorim Tabiki de Pembe tay tüylü leoparlı olannnnn ve yaldızlııı,ee bide siyah tay tüylüsü, aslında bir de  siyah ve ,bakır yaldızlı olanıda iyi...Sanırım ben hepsine Bayıldım:))Pembe olan modelin sadece 36 numarası üretilmiş hah ne mutlu tam da bana göre!Ayağıma bu ayakkabıları giydirecek prens aranıyor!!!






8 yorum:

bebek kedi kız dedi ki...

Muhteşemmiş bunlar Sanemiko,o kadar da doğru bir kolleksiyon ismi seçmişler ki.Bayıldııımmmm...

The Shopping Detective dedi ki...

Pembesi harika, diyecek başka bir şey bulamadım. 36 zorlarsam bana da olabilir aslında :D

zep_bilgen dedi ki...

vaoovv gerçekten çok güzeller!
belki bunları senin yeni yıldan arzuladığın arzu nesnen olarak blogumda yayınlamama izin verirsin ne dersin? :)
ayrıntılar;
http://utopikprenses.blogspot.com/2010/12/yeni-yl-icin-canlar-calmaya-baslasn.html

bloggerlardan destek başladı, sen de destek olursan sevinirim
sevgiler..

mine dedi ki...

ayş pek tatlılar : )

mine dedi ki...

ayş pek tatlılar : )

KOVA KADINIYIM BEN... dedi ki...

cok güzelmiş ya leopar pembe olanı istiyorum ben.

Missy dedi ki...

pembis ne tatli ya:)

Sanemiko dedi ki...

bebek kedi kız
ahah evet değil mi:)? bende bayıldım

The Shopping Detective

en bu ayakkabıyı bulsam 36 değil 32 ye bile sokarım ayağımı:))

zep_bilgen

evet evet evet tabiveririm pembesini:)

mine

evet ya şeker gibiler:)

KOVA KADINIYIM BEN...

ay tatlım bulursan bana da haber ver:)

Missy

süper!