Pazar, Aralık 12, 2010

BENİM OLACAK DEDİM OLDU!!!


Şu yazımda sizlere bahsettiğim ve kendisiyle platonik aşk yaşadığım panda bere , benim olcak dedim ve sonunda oldu!Verdiğim ilandan sonras kimseden ses çıkmayınca!!!:) bende kendi başımın çaresine bakayım dedim ve örgü oyuncaklarıyla şaheser yaratan sevgili "Oyüncağımdan "  kapısını çalarak rica ettim bunu bana örer misin diye....O da beni kırmadı daha da güzelini yaptı.Hem de benimkinin incisi bile var hıhh!Üstelik bu kendisinin ilk bere denemesiymiş düşünün!sizde yaptırmak isterseniz eğer fiyatı 15 TL bloğundan kendisine ulaşabilirsiniz...



7 yorum:

*!*vanilya's dedi ki...

Güle güle kullan canım o bereyla fotoğrafını da bekliyoruzz

ElanorTiwele dedi ki...

çık tatlı olmuş :)

Fashionlicious Girl dedi ki...

mimleendiin:)!

Missy dedi ki...

hayirli olsun:)

Sanemiko dedi ki...

*!*vanilya's

hihihih teşkür tatımm tamam:)

ElanorTiwele

evet ya çıkarmayacağım buş kafamdan:)

Fashionlicious Girl

hemennnnn bakıyorum!

Missy

hehe:))teşekkkkür ederim:)

mine dedi ki...

kendi işini kendin yapıp rica etmekle en güzeli olmuş ne kadar tatlı güle güle kullan canım

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

çok ciciymiş balım güle güle tak