Perşembe, Aralık 02, 2010

CİLDİMİN SIRLARI!



daha önce şu yazımda kullandığım ürünlerimi yazmıştım.Bu aralar yeni bir ürüne daha takmış durumdayım GNC'nin Aloe Vera jeli!

inanılmaz bir ürün.Yüz için olanını kullanıyorum ayrıca el ve vücut için olanı da var...Bir yeriniz mi kızardı,kabardı ya da sivilceniz mi çıkıyor, veya cildiniz yağlı ,T bölgeniz yağlı ya da aksine çok mu kuru?Bu ürünün içindeki jelden lebebi kadar  sürün bütün yüzünüze yetiyor ve tüm bu dertlerinizi sadece 1 kullanımda bile yok ediyor!Zaten bildiğiniz gibi aloe veranın iyileştici çok etkisi var var bu jelin içindeki aloe vera oranı %90!Ben artık günlük nemlendirici yerine de bunu kullanıyorum ve inanın cildim bebek gibi oldu!hatta geçenlerde diyetisyene gittim demiştim ya kadın bile dedi "böyle beslemeye nasıl cildin böyle bebek gibi "diye .bir de size şahane  bir sır daha  vericem Hafta da 1 banyodan çıktıktan sonra cildime o bildiğiniz merhem olarak kullandığınız "Bepanthene"'i tüm yüzüme sürüyorum. ilk başta cıvık cıvık gibi gelebilir ama inanın cildinize kremi yedirdikten sonra  hiç bir cıvıklık kalmyor...

Tabiki tonik olarak da gül süyünü kullanmaya devam ediyorum cildi hem inanılmaz temizliyor hem de iyileştiriyor! zaten gül suyu osmanlı dönemlerinde de ilaç olark kullanılırmış.
 anlayacağınız cildinizin pürüzsüzlüğü için kozmetik rünlerine yüzlerece lira yatırmanıza gerek yok!bunlar hem doğal hem de hesaplı...
Bu dediklerimi yaparsanız cildinizdeki değişime inanamayacaksınız benden süylemesi şekerler!

24 yorum:

! POSH BUTİK ! dedi ki...

ben de yıllardır rosense'in gül suyunu kullanırım tonik niyetine;)) gerçekten faydası var ama %100 doğal olanlarının! peki sana bir şey soracağım kuşum bepanteni bir dönem ben de yüzüme kullandım ama çok iyi etki göremedim ama sen resimdeki gibi kremini mi kullanıyorsun yoksa merhemini mi??

Sanemiko dedi ki...

merhemini kullanıyorum aslında resim biraz yanlış olmuş:/

! POSH BUTİK ! dedi ki...

ok canım ben bepantene için tüylenme yapıyor diye duydum o yüzden kullanmayı bıraktım:/ sen öyle bir etki gördün mü? vücut için kullanıyosun sanırım değil mi? yüz için değil.

Sanemiko dedi ki...

hayır canım yüz için kullanıyorum kesinlikle öyle bir etkisini görmedim

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

gnc ürünü ilk defa görüyorum.
üzerinde düşünülebilir.

zep_bilgen dedi ki...

aynı gül suyundan ben de kullanıyorum. kokusu inanılma kötü yaa :(( ama gerçekten o kdr güzel temizliyor ve cilde ii geliyor ki eli mahkum kullanıyorum :)

gnc'yi ben de ilk kez duydum. nereden temin edebiliriz acaba?
sevgiler..
www.utopikprenses.blogspot.com

kozmetikperisi dedi ki...

Gül suyu ve bephantene kremi bende sürekli kullanırım cildimde hep beğenilir en iyi ürünler bunlar aslında.Bephantene kremde hücre yenileyici bir madde varmış bu yüzden cildi iyileştiriyor

Sanemiko dedi ki...

KOVA KADINIYIM BEN

şiddetle tavsiye ederim

zep_bilgen

haha:)) evet benim erkek arkımdanefret ediyor kokusundan üfff surme şunu diyor hep:))Gnc ürünleri Gnc mağazalarındasatılıyor nerede oturuyorsun bilmiyorum ama internetten girip sana en yakın satış noktasını bulabilirsin hemen hemen her yerde var artık...fiyatıda 12 tl

kozmetikperisi

zaten kozmetik perisi olarak sen kullanıyor ve onaylıyorsan tescillenmiş demektir:)

tarih84 dedi ki...

maşallah şekerim, diet, sağlıklı bveslenme derken şimdide cilt bakımına geçmişsin, taş gibi bir hatun yeni yıla hazır desene:)))

Sanemiko dedi ki...

hahay:)) yeni yıla değilde yeni yılın ortalarına doğru yetişirim herhalde :)))

nihalasli dedi ki...

Bende yillardir hic bir sey kullanmam:)Ama boyle senin gibi krem vs. seyler kullananlari gorunce tamam bende kullanicam derim :)
Canim ya diyetinde 1 ayi geride birakinca bole bizimle kisaca paylassana bir ayini mesala.Ara ara verdigin kilolari yaz:)

Sanemiko dedi ki...

tamam canım daha 1 hafta oldu 2 kilo verdim gerçi bu vücudumdaki sudur diye düşünüyorum en yakın zmanda paylaşıcam diyetimi söz

*!*vanilya's dedi ki...

Gül suyu ve Bephanthene'i bende kullanıyorum.Bazen tonik olarak soda da kullandığım oluyor kesinlikle tavsiye ederim mineral deposu da olması cabası.Bephanthene için tüylenme yaptığı söyleniyor okuyunca korkmuştum ancak böyle bir etkiyle karşılaşmadım.Ünlülerde göz çevresi kırışıklıkları için kullanıyorlarmış.Neyse makyaj temizlemek için de acıbadem sütünü denemeni tavsiye ediyorum.

Sanemiko dedi ki...

evet sodayı bende ara ara kullanırım:)acı badem yağını da anneannem tavsiye etmişti ama gelende mkyajımı makyaj çıkarıcı sabunlaral çıkaran biriyim ben ya nedense öbür türlü bir türlü cildimtam anlamıyla arınmıyormuş gibi geliyor:)ama acı badem yağının kiprikleri inanılmaz beslediğini duymuştum

'Berrin' dedi ki...

kremi işse yaramazmı acaba bepantenın?

bır de gul suyu gercek olmalı bu markayı almam lazım o halde..sagda solda satılanlar var plastık sısede onlarda sadece gul aroması var :/
dıkkat etmek alzım..

zep_bilgen dedi ki...

gülsuyu ve bepanthene kullanıordum zaten söylediğim gbi, konuşmamızın ve snn önerilerinin ışığında gittim bgn gnc jeli de aldım. meğersem çok yakınımda satılıormuş:) umarım senin kadar memnun kalırım.
sevgiler..

Sanemiko dedi ki...

'Berrin'
bilmem dene bakalım yarıyabilir tabi ki niye yaraması,evet ben bunu kullanıyorum çok memnunum ama bu gül suyunun da işesi plastik haberin olsun

zep_bilgen

çok memnun oldum:)umarım sende memnun kalırsın. kreeeeeemmmmmmmmmmm yüzümü kara çıkartma:)

Lucy dedi ki...

Sanemcim bu jeli ben de çok merak ettim, sivilcenin ya da izlerin direk üzerine mi yoksa bütün cildine mi sürüyorsun? Yarın alacağım:)

Sanemiko dedi ki...

üzerine uygulayabilirisin ama ben bütün yüzüme uyguluyorum tatlım

*!*vanilya's dedi ki...

Sanemikocumm tatlım GNC nin ürününü aldım ve sana çoookk teşekkür ediyorum.Eşimin yüzünde kocaman bir sivilce çıkmış aldığım gün çıkması tamamen tesadüf oldu.Hemen sürdük bu jelimizi ve sonuç inanılmaz tatlım sivilce iltahaplanmadan geriledi ağrısı da kalmadı.Bende nemlendirici olarak kullanmaya başladım.Yüz ve boyun için olan vardı onu almadım öncelikle bunu deneyeyim diye düşündüm ama en kısa zamanda onu da alacağım.Tekrar paylaşımın için çoook teşekkür ediyorum.

Sanemiko dedi ki...

*!*vanilya's

canımmmm çok sevindim:))ben teşekkür ederim bana güvendiğin için:)

Lucy dedi ki...

Sanemcim ben de 4 gün önce aldım bu jeli. Çok memnun kaldım, herşeyden önce bir ferahlama hissi veriyor. Yalnız benim gittiğim GNC'de yüz kremi olarak satılan ufak bir kutudaydı böyle resmindeki gibi tüpte değildi. Ben sana güvenerek tüptekinden aldım. Doğru değil mi? Bir de Bepanthene resimdeki değil demişsin. Merhem olan yeşilinden mi sürüyorsun? Kocaman öptümm

Sanemiko dedi ki...

canımm evet öyle yazmışım ama resimdekini kullanıyormuşum ya şimdi gidip baktım:)memnun kalmana çok sevindim evet doğru bende tüptekini kullanıyorum kocammmaaaan bende öptümmmmmm

Sanemiko dedi ki...

canımm evet öyle yazmışım ama resimdekini kullanıyormuşum ya şimdi gidip baktım:)memnun kalmana çok sevindim evet doğru bende tüptekini kullanıyorum kocammmaaaan bende öptümmmmmm