Pazartesi, Aralık 06, 2010

HEDİYEM VAR!

HEDİYEM VAR!

13 Aralık  Pazartesi gününe kadar Sanemiko shop'u izlemeye alan ve bu postumun altına bir yorumuyla birlikte, mail adresini bırakacak olan izleyicilerimden biri, tamamen  elimde boyadığım bu cici cüzdanı kazanacak.Çekilişin sonucunu 13 Aralık Pazatesi günü 16.00 da  ve kişisel buradan  duyuracağım.
cüzdan büyük boydur ve bol kredi kartı yeri mevcuttur.Minik apartmanlar,bulutlar ve güneşin belirli kısımları tamamen pırıl pırıldır(ne yazık ki çekim sebebiyle fotoğrafta belli olmamış)çekilişe katılmak için tek yapmanız gereken izleyicim olup,mail adresinizi bir yorumla birlikte bu posta  bırakmanız....İyi şanslar!



90 yorum:

ozlem dedi ki...

harikulade tasarımlarınızın her geçen gün daha çok kişiye ulaşması dileğiyle, başarılar...
ozser86@gmail.com

☢☢☢BrunnHilde☢☢☢ dedi ki...

Ben de bi şansımı deneyeyim bakalım :)) Çok şeker bi cüzdan.

ancestrybass@hotmail.com

SeLeN dedi ki...

Şahane işler varmış burda (:
Çok çok beğendim, ellerinize sağlık...
Benim olmasını diliyorum (:

Ezgi dedi ki...

Bu cüzdan çantamın içine bir güneş gibi doğar :) şansımı denemek istiyorum
saracogluezgi@gmail.com

'Berrin' dedi ki...

umarım kazanırım, arkadsımın doğum günü için sürpriz yapmak istiyorum :)

stiletto.tr@gmail.com

Aslıhan GÜNDÜZ dedi ki...

Ayyy, bu benim tarzım bir şey :))) Ben bayılırım böyle şeylere :) Öyleyse bana çıksın :) Bakalım ne kadar şanslıyım. Bu arada emeğine sağlık Sanemiko ;)

Bir şey daha dergimin blog köşesine de taşıyıp, Anne Bebek okurlarımla da buluşturacağım seni ne dersin? aslihan-gunduz@hotmail.com

Bol şanslar bana ;)

Adsız dedi ki...

tümüne bayıldım, styleboom sagolsun, vesile oldu, tanistik.. bol şans..

arseniceg@yahoo.com

öznur-ata dedi ki...

ben de ben de :)))oznurbeyay@mynet.com

kuşkucu somon dedi ki...

Saneeem, süpermiş bu :) eline sağlık :)

uyuz cadı dedi ki...

hadi bakalım, ilk kez bi blog çekilişine katılıyorum, şansımı deneyeyim :)

uyuzcadi@gmail.com

Gizem Ç. dedi ki...

Bu blogu bulduğum için çok seviniyorum, stil sahibi ve bana özel bir cüzdanımın olmasını isterim!!!
citak.gizem@gmail.com

mures dedi ki...

elinize sağlık, çok güzel bir cüzdan olmuş.
resmiye@tasdelen.net

touch the sky dedi ki...

ellerine sağlık sanemiko çok güzel renkler :) umarım ben kazanırım hiho

senneli@yahoo.com

Briss dedi ki...

Tasarımlarının hepsi çok neşeli, tam ihtiyacım olan şey, şu kış günlerinde :)

kjeeps_@hotmail.com

Gokce dedi ki...

Ben istiyorum bu cici cüzdanıı !!! :)

<<>>

http://bulutmavisi.blogspot.com/

Aicha! dedi ki...

Yaptığın çalışmların hepsi çok şirin eline sağlık :) Paris aşığı olarak yaptığın ürünler beni benden aldı :)

aichacoskun90@gmail.com

madammoda dedi ki...

Tatlım çok güzel boyamalar yapıyorsun, her birini bayılarak izliyorum ;))

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

önce bu sevimli cüzdan'dan başlayıp sonra da Paris'li ayakkabılara sahip olmak istiyorum, çok şekerler gerçekten!
trendpinari@gmail.com

tixxie dedi ki...

nasıl yaptıgını anlatsan çok sevinirim aslında

tixxie_@hotmail.com

Mavi Masal dedi ki...

Çok ciciymiş,ben de şansımı denemek isterim :)

masallarmavidir@gmail.com

limon küfü dedi ki...

elinize sağlık başarılar..
limonkufu@gmail.com

Decoration Heaven dedi ki...

Benim olsun benim olsun benim olsuuuunnn! ^_^

decoratorwitch@gmail.com

IVY HOME COLLECTION dedi ki...

bayıldımm o kadarrr şekerler kii insanın ısırası geliyoo :))))

IVY HOME COLLECTION dedi ki...

bayıldımm o kadarrr şekerler kii insanın ısırası geliyoo :))))

*!*vanilya's dedi ki...

Harika boyamalar yapmışssın ve yapmaya devam edeceğin şüphesiz canım ellerine sağlık babet,çantalar hepsi birbirinden sevimli bayıldım.

dc. dedi ki...

o güler yüzlü güneş günümü aydınlatsa ne güzel olurdu.:)

duygucanyazici@gmail.com

zep_bilgen dedi ki...

sen daha bu blogu açmadan bile ara ara paylaştığın ürünlerine hayran kalıyordum. Bir tanesine sahip olmak beni çok mutlu eder.
başarılar canım..

www.utopikprenses.blogspot.com
zep_bilgen@hotmail.com
Zeynep

fashion women bella dedi ki...

çok çok beğendim sanemiko...
fashionwomenbella@yahoo.com.tr

cns_fb dedi ki...

bu şahane tasarım benim olsunn muu lütffeeenn:)))

cns_fb@hotmail.com

tuem dedi ki...

çok güzelll benim olsun♥♥♥ izleyicindim zaten:)
tt.tubaozturk@gmail.com

adrasteia dedi ki...

umarım kazanan ben olurum:) her ne kadar şanssız bi insan olsam da .
k_kaya89@hotmail.com

Kurabiye Ağacı dedi ki...

Keyifle izleyeceğimize emin olabilirsiniz.

kurabiyeagaci@gmail.com

def dedi ki...

bayıldım:)
dece_justin77@hotmail.com

cileklikurbaa dedi ki...

en karamsar zamanlarıma güneş gibi doğar ki bu,tadından yenmez yanında yatılır cinsinden ki bu,benim içimde sevgi var,emek var diyenlerden ki bu :))) çoook beğendim ben..ellere,emeğe sağlık..
tugbaerguden@gmail.com

i-life's blog dedi ki...

renkli tasarımlar denilince gözlerim parladı :)dreamland bag'de de gözüm var :)
followipekella@gmail.com

maqoo dedi ki...

boom sayesinde gördüm ama gerçekten şahaneler :))
mugekurul@gmail.com

serpil dedi ki...

çok hoş bir cüzdan elinize sağlık
benim olmasını çok isterdim
kayaci61@gmail.com

nazlı dedi ki...

çok tatlı tasarımların var özellikle paris je t'aime'e bayıldım keşke babetlerde biraz da büyük numaralar çalışsan :(

nazli.caymaz@gmail.com

! POSH BUTİK ! dedi ki...

karşı konulamaz bir hediye teklifi:)) şu cıvıl cıvıl cüzdanı kim istemez ki:))) her yaptığın ürünün çok güzel zaten şekercim:) sanemiko shopu açtığından beri izlemedeyim zaten bakalım şansımızı deneyelim;)) mail adresim: poshbutik16@gmail.com sevgiler, mucxxx...

* ∞ * Renklerin İçinde * ∞ * dedi ki...

el ürünleri her zaman çok hoşuma gitmiştir, hem duygu hem de emek kokulu işler. ellerine sağlık ^^.

renklerinicindebirben@hotmail.com

gamiize dedi ki...

ama bu çook güzelll
gamiize@hotmail.com

Kurabiye Ağacı dedi ki...

Ben de sabah yorum bırakabildiğimi düşünüyordum ama becerememişim sanırım :)

styleboom sayesinde keşfettik harika oldu.

kurabiyeagaci@gmail.com

Modacı dedi ki...

aaa çok güzel 5 haftalık olan bebişim için giriyorum çekişe onun şansına bakalım ne oalcak. zaten izleyicinim cnm....

Glam's World dedi ki...

bloguna ve yaptıklarına bayıldım! :)
glamsworld@gmail.com

worldofvenus dedi ki...

Ama...ama bu çok güzeelll!

Bakalım benim olacak mı? Çekiliş için teşekkürler...

http://worldofvenus77.blogspot.com/2010/12/sanemikodan.html

uyanislerinenguzeli@gmail.com

Nazmiş Teyze dedi ki...

sayfayı Styleboom aracılığıyla keşfettim tasarımlar çok şeker:)) ben de istiyorum:)nazmiyebabacan@gmail.com

ilaydaa86 dedi ki...

Çok çok ama çok güzeller...

ilaydaa86@hotmail.com

Adsız dedi ki...

lay lay loooom çiçekler böcekler

gokceakdogan@gmail.com

Adsız dedi ki...

benim böyle çekilişlerde hiç şansım yoktur ama; cüzdanın çekim gücüyle olsa gerek, kendimi yorum yazarken buldum :)

p_tabak@hotmail.com

Stardust Memories dedi ki...

Bayıldım ama ben bütün tasarımlarınaaaa!
benim olsun benim olsun!

uqsecret@gmail.com

serpil dedi ki...

çoo ço ço ço çok çok güzel <3
(başka sözler söyleyip bu büyüyü bozmak istmeiyorum )
koroglu_serpil_1993@hotmail.com

emnsn dedi ki...

çok şeker bayıldımm :D
şanslı kişi olmak için can atıyorum :)
emnsn59@gmail.com

cherryrouge dedi ki...

çok güzel bir tasarım emeğine sağlık =)

cherryrouge@windowslive.com

Bahar dedi ki...

Ellerine sağlık ve Benim olmalı ^.^

hp.bahar.lost@hotmail.com

ece dedi ki...

izleyicinizim çok cici bir cüzdan olmuş umarım şanslıyımdır..
ece kalaycıoğlu
ece.derin@hotmail.com

niles dedi ki...

harika bisey!
japonyadan buna benzer bı cuzdanım vardı ama el emegı degıldı sankı ve kayboldu...bunu ıstıyorum benn

niles dedi ki...

merhaba

japonyadan bana boyle bı cuzdan gelmıstı ama el emegı goz nuru degıldı sankı.ben bunu gercekten cok ıstıyorummmm
selin_cursed@hotmail.com

pinksatellite dedi ki...

minnoş resmen bu :)

mervealince@gmail.com

yasemen k. dedi ki...

gerçekten ayıla bayıla takip ediyorum.. tasarımlar harika :) 38 numara babet tasarımları merakla bekliyorum (:

donis dedi ki...

tasarımlarına aşık oldum <3
dnztsdmr@hotmail.com

hayat güzel dedi ki...

zaten uzunca bi zamandır izleyinim:) bu çoook cici tasarım cüzdanın umarım benim olur;)
herseyeragmenhayatguzel@gmail.com

çiğdem dedi ki...

Bayıldııııım..
13 Aralık benim doğumgünüm, 24. yaş hediyem bu mu acaba? :D
İçimde güzel bi his var nedense hihi

cigdem__genc@hotmail.com

mrvylz dedi ki...

tek kelimeyle mükemmel bende aranıza katıldım yeni bir blog açtım mrvylz.blogpspot.com

özlem dedi ki...

Blogunu yeni gördüm ve herşeye
b-a-y-ı-l-d-ı-m..
Ellerine sağlık...
Bize bolca güzel ayakkabılar, çantalar yap, lütfen sakın boşlama :)
Ve umarım ilişkimiz bir hediyeyle başlar :):):)

ozlem_akgun@hotmail.com

gul1305 dedi ki...

buseterimin bloğundan duydum bu siteyi.tasarımlar harika tam benlik.önce cüzdanım gelsin :) sonrada kendim bir şeyler çizip senden bir çanta isteyeceğim.umarım kafamdaki gibi bir çantayı beraberce ortaya çıkarabiliriz sevgiler
bgceren@hotmail.com

keLebek dedi ki...

muazzamlar gercekten..
nolur nolur bu sefer sans yuzume gulsun!

betul.katircioglu@gmail.com

Adsız dedi ki...

çok guzel olmus elınıze sağlık..IŞIL

ece..* dedi ki...

çok güzelmiş :) ben de istiyoruum :)

missND dedi ki...

bunların büyüğü, hatta kocamanı olmalı!!!

run_from_the_burning_town@hotmail.com

buuby. dedi ki...

ellerinize sağlık, özellikle babetlere bayıldım! :)

betulkaraman@live.com

chora dedi ki...

merhaba:) tasarımlar çok şeker:)
khaos_535@hotmail.com

b'locked dedi ki...

küçükken böyle,deri üzerine boyama bir cüzdanım vardı
kırmızı ve pembeli...
derinin emdiği boyanın yumuşattığı yerlerini ışığa tutar yüzeydeki pütürlüğe bayılırdım
yanağıma koyup sevesim gelirdi o kadar...
şeklinde fetişist ama ancak anlatabileceğim bir cümleyle tanımlayacağım bu sevgiyi depreştirdiği için derinden bir "benim olsa-olacak-olabilir" dedim
bakalım kuantum ne der

asparabustabaripimpom@hotmail.com

pelin_mirac_kilic dedi ki...

her sabah ilk açtıgım blogsun.umarım benim olur bu şık tasarım..

pelin_mirac_kilic@hotmail.com

restoration dedi ki...

çok şekerr bunlar....biri benim olsun mu??

burcum96@hotmail.com

hewicim dedi ki...

Çok çok beğendim, buradaki hersey super..
cuzdan benim olsunnnn umarimm =))

bunun disinda gelinlik ayakkabisi da tasarliyorsaniz ayrica haberleselim..

sevgiler

hdurakcan@gmail.com

Adsız dedi ki...

bayıldım tasarımlarınıza!! hepsi bir birinden özel! eveeet evrene olumlu enerji yayıyoruz... bana gel cüzdancık bana gel... bu tarafa doğru:) sezginburcu@yahoo.com

sanane-banane dedi ki...

WOWW!sitenizle sizinle style boom aracılığı ile tanıştım. açıkçası bugüne kadar önerdikleri arasında en özgün kişi sizsiniz ve tam olarak benim tarzımı yansıtıyorsunuz. umarım şans cüzdanın üstündeki gibi sıcak güler bana ve ürünlerinizle yakından tanışma fırsatı bulurum.
ürünlerinizin dokusu konusunda emin olmadığımdan satın almak konusunda çekimser kalıyorum ama sanırım sitenizdeki birkaç turdan sonra kararım tamamen değişecek!
başarılarınızın devamını dilerim umarım özgünlüğünüzü kaybetmezsiniz Sanemiko...

a.cilekrenkli@hotmail.com

tarih84 dedi ki...

hediye oncesi donemde facebooktan eklemistim canim.zaten calismalarina bayiliyorum biliyorsun.nasil bir yorum yazilir bilemiyorum ama iste ben de bu hediye cekilisine katilmak istiyorum.

pudratozu@gmail.com

♥Cuterra dedi ki...

Sevgili Sanemiko,
Her türlü el boyaman oldukça yaratıcı ve birer harika.Renkler canlı ve modayı anlatıyor,tıpkı senin gibi Sanemiko=)Belki bir gün gerçekten,İnternet üzerinden olmayan bir Butik açarsın ve müşterin olurum = )
Sevgilerle,
Cuterra.
E-mail : cuterra@gmail.com

Başak dedi ki...

Rengarenk tasarımlarına bayıldım hepsi birbirinden güzel:)
bdeniz101@hotmail.com

moda_kesh dedi ki...

o kadar güzelki bayıldım ben bu tasarımlarına

mailim moda_kesh@hotmail.com

moda_kesh dedi ki...

o kadar güzelki bayıldım ben bu tasarımlarına

mailim moda_kesh@hotmail.com

Adsız dedi ki...

o sevimli tontik güneş benim olsa,güzel güzel çantamın içinde süzülse..
şanslımıyım bakalım.
eceturk@yahoo.com

Aysgl dedi ki...

Ayşegül Yıldız : Tasarmlara tek kelimeyle BAYILDIM :)) ve bu kadar güzel tasarımların senden hiç bi şekilde izin almaksızın kullanılmasına gerçekten çok üzüldüm..


aysgl.yldz@hotmail.com.tr

sihirlimavi dedi ki...

Şimdiye kadar gördüğüm en güzel cicilerden biri. Çekilişin için teşekkürler.

worldsameworld@hotmail.com

SeLeN dedi ki...

Ayy yaa; selenkutluay@gmail.com ,
yazmayı unutmuşum... (:

Rahmet dedi ki...

benim olsun nolur nolur nolur :))
rakpolat@gmail.com

Adsız dedi ki...

marjinal , cici , hoş , şık , içten :)

tebrik ederim hediye bana gelse de gelmese de :)

kcebr@hotmail.com

fatoş dedi ki...

ben de geldim ben deeee...çok bişey yazmaya gerek yok aslında ben bayılıyorum çalaışmalarına biliyosrsun zaten:)))

fatma_gokdemir@hotmail.com

bebek kedi kız dedi ki...

Muhteşem bişey bu sanemiko : ) İnşallah ben kazanırım da doğum günü hediyem olur...