Salı, Aralık 14, 2010

İLHAM VEREN YILBAŞI EVLERİ!


Yılbaşı çocukluğumdan beri heyecanla beklediğim bir dönem olmuştur!Çünkü bizim ev, her Aralık ayının ortasında yeni yıl ruhuyla kaplanmaya başlar. Her yer ışıl ışıl yanıp sönen ışıklar, cam ağacı ve rengarenk süslerle kaplanır.Hediye paketleri birer birer ağacın aldında yerini alır...Noel babanın çorabının içi çikolata ve şekerlemelerle dolup taşar(babiş gece uyanıp yiyip boşaltmadığı sürece dolu kalır)İlerleyen yıllarda ben ailemin yanından ayrılıp, kendi evimde de tek başıma yaşamaya başlayınca bu geleneği sürdürdüm.Bir bekar evinde göremeyeceğiniz derecede buram buram yeni yıl kokan bir evim oldu hep:)O Derece ki, cam kurabiye standımın içine kırmızı ve yeşil renkde yeni yıl kurabiyeleri yapar koyardım hep...Işıklı noel babam camın önünde yerini alır uçan kuşları selamlardı:)Çam ağacının altına arkadaşlarıma aldığım hediye paketlerini dizerdim(Munun ki hariç çünkü o dayanamaz ve hemen paketi parçalar hediyesini kapardı)O kadar yoğun bir aşk yaşıyorum ki yılın bu dönemiyle, kendi evim yetmeyip son yıllarda arkadaşlarımın evini de süsemeye başlamıştım:)Hatta Mumu'ya en büyüğünden bir ağaç alıp(hiç bir zaman normal şeylerle yetinmeyi bilmez kendisi her şeyin en uçlarında gezer:) süsleyip,ışıkları söndrüp onun yanıp sönen ışıklarını bütün gece karşısında oturup izlemiştik:) Tabiki bu yıl ben orada olmadığımdan o ağacın kurulmadığına eminim!İşte karşınızda benim içimi ısıtan ve sizlerinde ruhunu canlandıracağına inandığım , ilham perilerinin dokunduğu yeni yıl evleri...
















6 yorum:

tarih84 dedi ki...

bu yıl ekonomim sarsılmış durumda, kısıtmalamarıma yılbaşı da dahil oldu.artık kendi paramı harcıyorum ve az kazanıyorum.atanamamak bir şeye daha engel oldu yine de mutluyum.süsleme işi, yılbaşı gezmesi sanırım bu sene iptal.ama ağaçlar şahaneyumiş.ilk resimlerde yılbaşı ağacı yeşildir canım yauğ dedim sonrada tık nefes inceledim.beyaz ağaçlara bayıldım ve de ev dekorasyonlarına.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

2 ve 3 süpermiş balım bu arada 13 olan duvardaki ağacı senelerdir pcmde saklarım ben bu kadar olur :))

Sanemiko dedi ki...

tarih84
canım benim umarım yeni yıl sana bol para sağlık mutluluk ve gzel bir atama getirir...hayata boun eğmemeyi siz öğrettiniz bana unutma ve hiç umudunu yitirme.sen zaten yitirmiyor be dik dik duruyorsun tüm zorluklara karşı hem böyle güçl ol, mutlu ol!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ
:)) edikomm tenkuuuuu zevklerimiz aynı demek ki hihhi:)

Bok Böceği dedi ki...

vallahi canım çekti dayanamadım ben de ekledim bir kaç bişi.. çok evde oturasım var bu sene. taksimde taciz edilmeye gelemicem galiba.. yaşlanıyo muyum ne :/

Sanemiko dedi ki...

Bok Böceği

:))bence yaşlanmıyorsun akıllanıyorsun:)kim taksimde taciz edilmeyi ister ki:)))

Siu dedi ki...

süpermiş bunlar cnm :)