Çarşamba, Aralık 15, 2010

MİMİM!

 
Cici Fashionlicious Girl beni mimlemiş...

1)Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun?

Tabiki sevdiklerimle girmek istiyorum mekan önemli değil, babişin olduğu her ortamda kesin eğleniriz :)ay ama illa çok ısrar ediyorsan paris'de sokakda da girebilirdim ama kar da olsun!

2)Yeni yılda neler yapmak istiyorsun?

daha çok kendi ayaklarım üzerinde durabilmek,kilolarımdan 
 kurtulmak,bol bol boya yapmak ve tabiki satmak:),görmek isteiğim bir kaç yeri görmek,ah birde köpecik almak istiyorum

3)Yeni yıl sence ne demek?

bence yeni yıl,gelecek 365 günden iyi şeyler ümit etmek,yeni dilekler dilemek demek...ayrıca yılın en süslü dönemi demek:)


4)Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun?

büyük  ikramiye bana çıkarsa çok mutlu olurum valla:)))

5)Yeni yıla dair mesajın nedir?

"Bana bak yeni yıl!bana ve tüm sevdiklerime iyi gel, gelirkende sağlık ,huzur getir,onlarda zaten mutluluğu yanında getirir.Bize bir yamuk yapma!" benim yeni yıla mesajım bu!

Hiç yorum yok: