Pazartesi, Aralık 20, 2010

SANEMİKO SHOP A YENİ ÜRÜNLER GELDİİ!!

 
Kızlar biliyorum bu aralar hiç doğru düzgün post giremedim yetiştirmem gereken işler var bir yandan da evi taşımaya gidiyorumbu arada..
sanemiko shopa yeni ürünler ekledim biri yine sipariş üzerine hazırlandı babet,diğerleri de harşika küpeler ve kolyeler..hele kolyeler uzun,uçlarıda kocaman!bu ara swaroski taşlı bileklikleri kaçırmayın derim valla şahaneler kapan kaçıyor:)
50 TL ve üzeri alışverişlerinizde de aşşağıda gördüğünüz fiyonklu yüzük ve ya küpeleerden biri benim size yeni yıl hediyem olcak!


http://sanemikoshop.blogspot.com/ dan göz atabilirsiniz!!

7 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel görünüyor:)

nihalasli dedi ki...

Super ya sen daha farkli seylerde cikarmaya basladin boool satislar diliyorum.Lazy butik satislarindan bizi de haberdar et nasil gidiyor diye tamam ;)
Ama diyetinden de bahset ara ara:)

nihalasli dedi ki...

Super ya sen daha farkli seylerde cikarmaya basladin boool satislar diliyorum.Lazy butik satislarindan bizi de haberdar et nasil gidiyor diye tamam ;)
Ama diyetinden de bahset ara ara:)

Moda Çıkmazı dedi ki...

ben özellikle new york babetin sevimliliğine bayıldım :)

used-look dedi ki...

kızlarrrrrr o babet benim yupppiiiiiiiiii

ellerine sağlık Sanemcik mükemmel gözüküyor sabır diye bişey bilmiyorum şu an :)

Sanemiko dedi ki...

inanirsakolurbence

çok teşekkür ederim:)

nihalasli

tatlımmmm çok sağol iyi dileklerin için:)haberr virirm tabiiii şu evi bir taşıyayım bi yer için özel bir kolleksiyon hazırlayacağım o da bitsin oturup herşeyi detaylı yazarım:)

Moda Çıkmazı

teşekkürler used-look un isteğiydi new york:)


used-look

:)) güle güle kullan tatlımmm umarım senin bana getirdiğin gibi o da sana şans getirir:)

kamikaze dedi ki...

Sanemcim bol satışlar diliyorum..Hepsi birbirinden güzel.Ellerine sağlık.:)