Salı, Aralık 28, 2010

SANEMİKO VE AİLESİNİN İZMİR HALİ...


Şu an tam anlamıyla göçebe hayatı yaşamaktayım:)eşyalarım taşındı biliyorsunuz...%99 u depoya gitti %1 lik kısım ayıptır söylemesi 8 silindir kıyafet, 5 koli ayakkabı ve çanta bunlar en değerlilerim olduğundan hepsi anneannemin evinde, arada bir ziyarete gidiyorum onları:)Niye kendi eviinde değil derseniz...Ailemden kimse benim eve geri döneceğimi düşünmediğinden maşallah  benim yokluğumda geniiişşş genişşş yayılmışlar eve yok giyim odasıydı, yok bilgisayar odasıydı, derken Kendini köpek zanneden psikolojisi bozuk kedim "Mırmır"ın bile ayrı tuvaleti var ama  evde bana kalacak yer yok ve kimsenin bir yeri boşalttığıda yok! 
 MIRMIR
"psikolojisi tamamen bozuktur sırt üstü yatakta uyur,bazende mamasını yerken kafası mama kabının içinde uyuya kalır..miyavlamayı bilmez ve kendini köpek zanneder..gel deyince gelir otur deyince oturur,oyuncaklarını ağızında taşır,evde ona en kötü babam davranmasına rağmen kendisi babama aşıktır ve geceleri onun koynunda uyur..Cinsiyeti erkektir ama biz onu her daim süslediğimiz ve kız tasmaları takıp kısırlaştırdığımızdan beri kendini dişi zanneder!"

Ayakkabılarım 3 ayrı odaya bölündü:) Anlayacağınız bu ara kendi evimde eşyalarım ve ben misafir hayatı yaşamaktayız.Ya annemle uyuyorum,ya koltukta, ya da Cemin odasında:))Neyse ev bakıyorlar yakında bu çileden kurtulacağım:)
 cemoş ben ve annoş

2 gündür üzerimden tır geçmiş gibi..henüz yeni yıl hediyelerini bile alamadım yarın çıkıp bakacağız..Bugün diyetisyene gittim 200 gr almışım.Mumu diyor ki, taşınırken kilo alan dünyadaki tek insan benmişim herhalde:)) sanırım doğru söylüyor! Bugün uzun bir süreden sonra insanlaşma namına fönümü çektim, turkuaz rengi ojelerimi sürüp Begüm'le buluştum..Begüm kim derseniz ,Alsancak'da butik açacakmış benimde tasarımlarıma butiğinde yer vermek istiyordu, bugün anlaştık!izmirlilere duyrulur 1 Ay içersinde istanbulda bayılıp da izmir'de bulamadığınız "Lazy","Cassette" tarzı bir butik açılıyor Alsancak'a..Bir çok tasarım ürün  ve vintage parçalar olcak!
İzmire döndüğüme sevinen çok.. Başı annem, anneannem ve teyzem çekmekde,çünkü anneannemin alışveriş arkadaşı,teyzemin vazgeçilmez arkadaşı,komşusu  ve etkinlik arkadaşı,anneminde onun deyişiyle "hayat arkadaşıyım"o dereceki geldiğimden beri işe gitmek bile istemiyormuş hiç..,Bilmiş Aloşa gelince kendisi 5 yaşında, evlenmeyip istanbul'dan izmir'e dönmeme çok memnun olmuş böyle dedi bana dün:)kendisi bu ara evlilik ve erkeklerle kafayı bozmuş durumda nhiye derseniz okulun bütün sınıflarını gezmiş geçenlerde bir tane bile kendisine göre bir erkek bulamamış aynen bu cümleyi kurdu:)))Bu sebeple bu aralar tek aşkı öyle bir geçen zman ki dedki evin büyük oğlu:)inşallah bir gün bizim eve oturmaya gelir diyor:)
 Bilmiş Aloş, cem, teyzem,annem, ben ve anneannem

Babama gelince benim izmire gelmem konusundaki ruh hali sürekli değişiyor, bütün gün onunla fotoğraf çekmeye gittiğimde ve koluna masaj yaptığım zamanlarda iyiki geldin sen yokken çok yalnızdım kimse benimle ilgilenmiyor, masaj yapmıyor diyip seviniyor, benimle birlikte  işlerimin peşinde koşturduğu günlerde,fotoğraflarıyla ilgilenmediğim zmanlarda ve  alışverişveriş yaptığım zamanlarda da nerden geldin başıma, yoruldum, kalp krizi geçiricem, gittin tam evden biri eksildi ohh diye seviniyordum yine çıktın geldin yakında bir koca bulup kesin onuda getirirsin eve diye söyleniyor:)Bu aralar son bombası da, yolda kimi görse benim hayat hikayemi anlatıp, "kızım burslu okudu, dereceyle mezun oldu ama İş bulamadı evde ayakkabı çanta boyuyor" demesi! İnsanlarda bildiğiniz ayakkabı boyacılığı yaptığımı zannedip vahh vahhh diyor!
 Babiş

Cem ise; eve döndüğüme memnun değilmiş evde boşuna oksijen tüketiyormuşum ona göre...Bu yani benim içim kardeşimin hissetikleri bu:))Ama  her ne kadar benim için bunları hissetsede evde bir beni takar kendisi:)aslında çok düşkünüzdür birbirimize sadece o biraz soğuk nevale ve duygularını çok içinde yaşayan bir piskopat:)
Cem babam ve ben

bendeki son durumlar bunlar şekerler, Farkettiyseniz aile bireylerim tarafından sevgi ve nefret arasında giden bir ince çizgide sevilerek  hayatımı sürdürmekteyim:)hepinizi öpüyorum:)


13 yorum:

tarih84 dedi ki...

alemsiniz, aileye bayıldım:)babanın küpelerine, annenin saç modeline, kalıplara takılmayan özgür ruhlu bir aile, kedin bile kendi egemenliğinde kendini köpek ve dişi sanan bir tür:))İzmir dönüşü bambaşka bir sanemiko var karşımızda, gülen, gezen, mutlu çok sevindim bu yeni hallerini.Artık daha özgür, fotoğrafları bizlerle paylaşıp daha sıcak ve daha gerçek:)Çok güzel ve başarılı günler kapıda...
sevgiler attalım:)

kamikaze dedi ki...

canımmm ailecek çoook tatlısınız.41 kere maşallahh.Allah sizi hiçç ayırmasın.her zaman böyle pozitif,mutlu,enerjik olmanızı dilerim.İzmirde de tasarımlarının sergilenecek olmasına çooook sevindimmm:) sevgilerimle.

Nedret dedi ki...

Allah nazardan saklasın, mutluluğunuzu bozmasın:))

moda_kesh dedi ki...

anneannene kırkbir kere maşallahhhhhhhhh

hayat güzel dedi ki...

ne şeker bi ailen var:) sıcacık fotolarınıza bakmak keyif verdi inan:)

i-life's blog dedi ki...

çok güldüm yazını okurken çok samimi :)genlerden sanırım ailenin kadınları taş gibi :)

'Berrin' dedi ki...

çok ttalı bir yazı olmuş :)
insanın ailesinin yanında olması iyidir iyii :)

madammoda dedi ki...

Ne güzel bi yazı olmuş bu ;))
Ne tatlı bir ailen var yaa bayıldım :)) Ailenin tüm bayanları da taş maaşallah taşşş ;))

moda ve hobi perisi dedi ki...

wayy çılgın bir aile küpeler,modernlikler,saç kesimleri süper yaaaa:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Enerjini neden sevdiğim belli yeniden diyorum seninle gurur duyuyorum şeker sizin şekerlere de mucx kocaman.

NuR dedi ki...

Bu nasıl aile kardeşim:)Benjamin Button gibi.Kırkbin kere maşallah.Annen ve ananen kaç yaşındalar allaşıkına Sanemcim meraktan çatlıcam valla.Aileni görünce bu enerjik harika renklerle desenler nasıl çıkıyor senden anladım şimdi.Harikasınız maşallah.
NuR

Sanemiko dedi ki...

tarih84

canııımm çok teşekkür ederim... evet şu iş meselesinden spnra sanki üzerimden bir yük kalktı daha bir hafifledim ruhen bünye olarak aynıyım hahah:))öperim

kamikaze

tatlımmm çok çokk teşekkür ederiz:)


Nedret

aminn sağolun çok teşekkürler

moda_kesh

:)) onun adına çok teşekkür ederim canım:)

hayat güzel

ay çok sevindim çok teşekkür ederiz:))

i-life's blog

hihihi:) çok sevindim keyif almana yazarken dedim şimdi bu yazıyı okuyunca bu ne yaa böyle derler mi:)? teşşeküür ederiz:)

'Berrin'

:)çok teşekkür ederim berrinnn:)evet iyi ya arada bir birbirimizi yesek de:)

madammoda

:)ay yazının sevilmesine çok mutlu oldum çok teşekkür ederim:)ayrıca ailenin kadınlarıyla ilgili iltifatın için de ayrıca teşekkür ederim:)

moda ve hobi perisi

:))çok teşekkür ederiz ailede en klasik benim galiba değil mni:) babam sen kimdensin ya yanlış sperm der bana hep ayıptır söylemesi:))))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

canımm benimmmm biliyormusun bizde ailece seni çok seviyoruz hahah:) inanır mısın annem hep soruyor "edi" ne demiş napmış diye:) bizde kocaman öpüyoruzzz seni!

NuR

:))) ay çok güldüm yorumunaa:)saolasın çok teşekkür ederiz:) annem 47 yaşında anneannem 74 yaşında ama anneannem rujsuz ekmek bile almaya gitmez biliyor musun:)

çiğdem dedi ki...

Butiğe acayip sevindim..
İzmir'in kesinlikle böyle bi yere ihtiyacı vardı :)
Açılışı ve yeri hakkında yeni bilgiler bekliyoruz o zaman :D