Pazartesi, Aralık 27, 2010

SANEMİKO'NUN WISH LISTİ


*Blogumu takip eden çok sevgili aile bireylerim,sevgilim ve yakın arkadaşlarımın dikkatine, bu bir ilandır!

Bir wish listim olmasa vallahi şişer, ortadan ikiye çatlardım!Şimdi baştan söyleyeyim pek de mütevazi olamayan bir wish list yaptım..."Wish"in Türkçemizde "keşke" ye tekabül eden anlamını kullanarak sonuna kadar zorlanmış bir listedir bu:)Eeeee artık doğum günüydü,sevgililer günüydü,yılbaşıydı, bayramdı, seyrandı sıkıştırtacağım aralara hohohoho:)))Biraz sancılı ve ağır işleyen bir süreç olacak ama beklemeye değer:) Bu listedeki arzu parçalarım! biliyorum yavaş yavaş ve tek tek benim olacaksınız!!
1.
 
louis vuitton Noe Handbag tam bu modelini bulması biraz zor çünkü eski modelinden istiyorum 2. el olabilir bu sebeple....

2.









Bu modellerinden her hangi biri ama bir kaçı da olabilir tabi:))farkındaysanız bu noktada kendimi kaybetmiş bulunuyorum:))

3.
 işte bu şirin  günün her saati bıkmadan mıncıklayacağım yaratık kesinle benim olmalı onu çok uzun zamandır istiyorum onu...adı da köfte ya da bonibon olacak!

4.




bu Iron Fistler kesinle benim olmalı bu modellerin arasında tercih bile yapamıyorum!!!!

5.

renkli bir chanele hayır diyebilecek bir kadın oduğunu sanmıyorum yeryzünde!

6.


ehliyet sınavını geçtim mi bilmiyorum ama BWM,Range,Mini falan değil Nissan JUKE istiyorumm ben süper!

7.

sizce de sony nin bu krokodil serisi laptop ı arzu nesnesi olmayı haketmiyor mu?

8.

son olarak da bir gün gelin olduğumda böyle bir gelin olmak istiyorum ben!:)


10 yorum:

tarih84 dedi ki...

louis vuitton Noe Handbag, laptop, ve gelin ayakkabısı seçimlerini çok beğendim.bunları ben de isteyebilirim:)) Iron Fistler lere gelince bir gün sende bir markanın ressamı olacaksın.senin grafi ya da çizimlerin ayakkabı,cüzdan ve çantalarda can bulacak.H&M zorlamalısın dünyanın birçok yerinden dizaynırla çalışmaktalar.
markaların dizayn yarışmalarına sen de katılmalısın.hatta taçlinenin desen yarışmalarına.seninmçizimlerinle süslü elyas battaneme sarılmak isterdim:))

moda ve hobi perisi dedi ki...

süpersin yaaa:)harika bir liste inşallah istediklerin gerçekleşir:)

*kelebekana*-* dedi ki...

CANIM CANIM EVET ÖYLE BİR GELİN OL ...ÇANTALARDA SENİN OLSUN PABUÇLARDA ...AMA BENDE OOOO ŞEHRİN HAYLAZINI İSTİYORUM YAAAAA...

_Nirvana_ dedi ki...

nissan juke un içi çok dar kafanı vuruyosun uzun biri oturamaz arkaya fln :) bende görünümünü çok beğenmiştim ama inceledim baya çnkü arabalara çok meraklıyım ama MINI Cooper s yada countryman 'den hiç bi araba vazgeçiremedi :)

kamikaze dedi ki...

canım inşalllah hepsine kavuşursun.Gönlünün dilediği her şey gerçek olsun.:)

NiLaY dedi ki...

bana da bana da bunlardan birer ikişer please :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Seçimler enfes hepsi bizim olsun :)

Sanemiko dedi ki...

tarih84

sen naptın yaa tatlikommm uçurdun beni bir kaç gün ayaklarım yere basmaz artık hahaha:))çok teşekkür ederim yahu:)

moda ve hobi perisi

hihoo:) ay inşallah ya merciii:)

*kelebekana*-*

:))teşekkür ederim!!!ay o haylaz yokmu o haylazzz beni benden alıyor:)

_Nirvana_

aman boşversene ben 1.57 yim zaten arkayada oturmayıversin kimse:)biliyorrum ya bagajı falanda bayaa küçük ama olsun ben onu öylede severim:)

kamikaze

canım benimmm sağol:)seninde her dileğin gerçek olsun:)

NiLaY

inşallah ya inşallah:)bana fazla gelirse sanada yollarım:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ

olsun edoşum hepsi bizim olsun ama senin için son şık geçersiz olsun sen melek klocanla mutlu mesut yaşlan benim düğünüme gel inşallah:)

BonBon dedi ki...

hepsi birbirinden güzel en sonki parlak taşlı ayakkabı ise favorim.dileklerinin gerçekleşmesi dileğimle mutlu yıllar :)

bonbondiyorki.blogspot.com

dennis dedi ki...

çok şirinsin dostum sen ya...:))