Pazartesi, Aralık 13, 2010

“Tiffany ile Bloggerların Favorileri”n de oylar kime gitsin??


Tiffany, Facebook da yeni bir organizasyon başlatmış...Moda bloggerları gidiyor,kombin yapıyor, sizde aralarından birine oy verip onu birinci yapıp, kendinizede hediye çeki kazanıyorsunuzzz!! Ancak bu sefer oyları kendime istemiyorum..Bu sefer sizden oyları "Modafobik Tuna"'ya vermenizi istiyorum...Niye mi? Çünkü o bir dünya tatlısı, tatlı olduğu kadar da zekii bir matematik dehası:)Deha dediysek öyle alışılagelmiş asosyal ve kadınların dünyasından bir haber olan cinserinden değil!O  kabul etmesede,hem kadınların DNA'sını çözmüş, hem de modadan çok iyi anlıyor!Yaşını söylediğinde şok geçereceğiniz olgunlukta, sevgilisyle arası bozulduğunda kendini affettirmek için her yolu deneyen ve  hiç çekinmeden kitlelere seslenen duygusal erkeklerden o:)Yani hepimizin sevdiği cinsten:))İşte bu sebeplerdennnn Tuna bu oyları hakediyoor:)
Tuna'ya oy vermek ve hediye çeklerini kazanmak için ne mi yapıyoruz?önce buraya tıklıyoruz sonra BAŞLA butonunua basıyoruz.Oradan da bu yakışıklıyı bulup OY VER butonuna tıklıyoruz... Tabi onu daha yakından görmek isteyenler BÜYÜT butonuna tıklayabilir, ya da şuraya tıklayıp Onun bloğuna gidebilir!Ben sizden rica ettim siz beni kırmazsınız biliyorum ve hepinizi kocamaaaaaan öpüyorum:)

3 yorum:

mavi dedi ki...

sırf sen dedin diye oy verdim gitti. Tık yaptım da kolum mu yoruldu sanki ;)

öperimm

YELDA dedi ki...

seni kırmak olmaz oyum tunaya :)

Sanemiko dedi ki...

miavim, yeldam tatlişkolarımmmm mucuk teşekkr ederim beni kırmadığınız için ısırırım siziiiiiiiiiii:)