Pazartesi, Aralık 06, 2010

YENİ VE SON ÜRÜNLER!

Kızlar sanemiko Shopa yeni ürünler ekledim ancak bir haftadır günde 9 saat boya yaptığımı göz önünde buunduracak olursak nereye baksam çanta ayakkabı ve renkli boyalar görüyorum, kafamın etrafında dönüyorlar resmen:)bu sebeple bir süre yeni ürün koymayacağım, bir kaç özel siparişim var onları tamamayacağım.Bunlar şimdilik son ürüner ama daha boyanacak çok çantam,cüzdanım,babetim ve topuklu ayakkabılarım var:)sizlerinde özel siparişleri olursa bana sanemiko@gmail adresinden ulaşabilirsiniz!İşte son eklenenler...



11 yorum:

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

aaaay aaay bunlar enfes olmuş hepsi,ne bayıldım. en sondaki çantaya ise öldüm bittim. ellerine sağlık sanem:)

Sanemiko dedi ki...

çok teşekkür ederim canikommm:)

nihalasli dedi ki...

babetler cok tatli olmus canim.Zamanla daha farkli hos seyler cikiyor.Bol guzel satislar:)

Sanemiko dedi ki...

:) çok çook teşekkür ederim:)

☢☢☢BrunnHilde☢☢☢ dedi ki...

Mimledim seni!! Buyrun Buraya...

http://brunnhildesblog.blogspot.com/2010/12/mimlendim.html

Siu dedi ki...

Bunlar süper olmuş cnm! :)

Sanemiko dedi ki...

☢☢☢BrunnHilde☢☢☢

oley!perşembe günü yayınlarım mimişkomu:)

Siu

canımm benim çok teşekkür ederim:)

SeLeN dedi ki...

merhabalar...
nerden buluyoruz peki bunları?

Sanemiko dedi ki...

merhaba sanemiko@gmail.com adresinden bana ulaşabilir, www.sanemikoshop.blospot.com adresinden de diğer ürünlerime ulaşabilirsiniz...

ceylan yigit dedi ki...

Çok beğendim çoook
ne güzel şeyler yapmışsınız!!
Şimdi öteki ürünlerinize bakıcam, derhal bir cupcake ayakabısı edinmem lazım :D
Acaba özel tasarım yapıyormusunuz?

Sanemiko dedi ki...

çok teşekkür ederim tabikide yapıyorum:)