Salı, Aralık 07, 2010

YENİ YÜZKLERİM!


yüzük,bir kadının kendisini sessiz bir şekilde ifade etme aracı bence.Sadece ilişki durumunu değil,tarzını da parmaklarında taşıdığı yüklerden ,hatta yüzüğü kullandığı parmağından anlabiliriz bir kadının..Benimde yüzük merakımın sonucu,kutulara sığmaz oldu.. birden fazla ,farklı tarzda yüzüğü ,farklı parmaklarımda kullanmaya doyamıyorum!işte en son aldığım yüzüklerim!
 
Accessorize'dan aldığım bu yzüğü ne zamantaksam mutlaka birileri ya iltifat ediyor,ya da nereden aldığımı soruyor daha sormayan olmadı gerçekten:) Fiyatı28 TL

 
bu yüzüğümü de bayılarak Forever New'den aldım.Bu yüzüğü her taktığımda sanki elimin üzerine minik bir kuş konmuş gibi hissediyorum ve bu yüzğümü işaret parrmağımda kullanmayı seviyorum!Fyatı 19 TL

13 yorum:

//SECHHILL\\ dedi ki...

Yüzükleri ifade ediş tarzına bayıldım. Yüzüklerde çok hoş hele love çok romantik =) güle güle kullan

MKumsal dedi ki...

Çok güzeller. Love'ın tekli halini bulmuştum bende accessorize'de. Daha el yazımsı bir şekli vardı. Ama çok aklım kalmıştı. 3lü hali 42 miydi 46 mıydı, o civarlardaydı.
Bende acayip derecede yüzük takıntısı var. Bunlara da bayıldım, güle güle kullan. :)
O stock resimdeki işaret parmağındaki baykuşa ayrı bir aşkım var. Bulursam öyle birşeyi alıcam. Mangoda geçen kolyesini gördüm. Ama yüzüğünü bulamadım. Hadi hayırlısı. :)

mine dedi ki...

oralar yaradı sana böyle güzel canlı yazılar görmek çok hoş öpüyorum

Aslıhan GÜNDÜZ dedi ki...

Ben de büyük yüzük takıntılı biri olarak, bayıldım bunlara...

yasemen k. dedi ki...

bende de yüzük takıntısı var cnmm (: hatta love yüzükten de bende var, her gören nerden bulunuyorsun bunları diyor :)) baykuşlu yüzüğe bayıldım, yakın zamanda forever new yolcusuymm :p (:

tarih84 dedi ki...

kalp formundaki ve baykuşlu yüzüğü çok sevdim.baykuş modası yavaş yavaş geçerken herdaim kullanacağımız güzel objeler miras bırakıyor moda tarihine, seviyorum bu moda esintilerini.

zep_bilgen dedi ki...

ben de çok seviyorum yüzükleri ve şu an seninkilere bayıldım!!!! güle güle kullan.
ben de blogumda yılbaşına özel arzu nesnelerimizle ilgili bir yazı dizisi başlattım, beğendiğin ama sende olmayan bir yüzükle bana yardımcı olabilirsin belki ;)
ayrıntılar;
www.utopikprenses.blogspot.com
sevgiler..

Yeşim dedi ki...

Çoook güzeller tatlım :) bir yüzük manyağı olarak ikisine de bayıldımmm :) Güzel günlerde kullan canım :)

Sanemiko dedi ki...

//SECHHILL\\

canımmmm, çok teşekkür ederim:)

MKumsal

öncelikle teşekkür ederim, dediğim gibi forever New den aldım ben fiyatı da çok uygun bir oraya bak bence

mine

hihihhihi:)teşekkür ederim bana yarayan sizin güzel desteğiniz

Aslıhan GÜNDÜZ

evet bende büyük yüzüklere karşı kendimi alıkoyamıyorum:)kimine göre kokoş, abartılı ama belki de dikkat çekmeyi seviyorum:)

yasemen k.

evet değil mi herkes bayılıyor o yüzüğe:)bence bir an evvel bak çnk orada her şey çok çabu tükeniyor

tarih84

onun o aptal bakışına bayılıyorum:)

zep_bilgen

teşekkür ederim tatlım olurum tabi:)


Yeşim

çoook çokk teşekkür ederim:)

Aslıhan GÜNDÜZ dedi ki...

İşaret parmağında olan her yüzük dikkat çeker ve güzel gözükür. bunu bilir bunu söylerim ben :)

Ezgi dedi ki...

Love yazan yüzüğün bende gümüş renklisi var. Berlin'den C&A'dan almıştım hemde 4 euroya tekli love yazan yüzüğümde var onuda 2 euroya H&M den almıştım.Aslında bir aşk çantası yapabilirsin o kadar çok love yazdım ki birden aklıma geldi :) bayılıyorum tasarımlarına love çantası yaparsan alırım :)

Bok Böceği dedi ki...

Mim mim mim!
http://bokbocegiyimben.blogspot.com/2010/12/mimm.html

Sanemiko dedi ki...

Ezgi

eğer istiyorsan öyle bir şey bana mailimden ulaş sana özel bir çanta tasarlayabilirim:)

Bok Böceği
tamam cuma ilk işim onu cevaplamak olacak:)