Çarşamba, Ocak 05, 2011

CİCİİLER EKLEDİM!

sanemikoya 2 yeni çanta ekledim beyaz olanın içinde uzun zincir sapı da var istendiğinde omuzda da kullanılabilir.Bu arada önümüzdeki çarşambaya sekiz çift siyah babetim geliyor 3 çift 37, 3 cift 38, 2 çift 39 numara ayırtmak isteyenler bana sanemiko@gmail.com adresinden ulaşabilirler!tabiki ayırtacağınız babetleri istekleriniz doğrultusunda boyuyorum...işte satışa yeni eklediklerimmm

 şeker vişnesi tamemn parıltılıdır!

 ön
arka

bunlarda daha önce özel sipariş üzerine hazırladıklarım







4 yorum:

esen dedi ki...

harikaaaa çok güzelleerrr renkler desenler müthiişşşş ilk çantadaki herşeyi yiyesim geldiii :)) en sondaki küçük çantada olan meleğin yüzüde çok tatlı olmuşşş ne kadar masum ve cici duruyoo ellerine sağlık

Sanemiko dedi ki...

çok teşekkür ederim esracım:)o ensondaki cüzdan ya aslında burda çanta gibi durmuş ama haklısın:)

~ElmaseKerimpotiK~ dedi ki...

AAAA HEPSİ ÇOK ANLAMLI.. HELE AYAKKABILARA BİTTİM SANEM ABLA. Çok gzLLer vaLLa.
Bu arada yeni yılın kutlu mutlu olsun... Yeni yıl sana:
-Yepyeni izleyici
-Bol bol yorum
-Sağlık,mutluluk,huzur,saadet,neşe ve upuzzzzuun bir ömür versin inşallah. Piton gibi ömrünüz olsun..:)
Selamlar, İREM.

Sanemiko dedi ki...

çooook teşekkür ederim canımmm sanada mutlu mutlu yıllar dilerimmmm