Salı, Ocak 04, 2011

cuteability!


Bu şirinliklerle etsy de gezinirken karşılaştım ve sizinle paylaşmadan duramadım daha fazlasına bakmak isteyenleri buraya alalım!Bunları gördükden sonra, çayımı parmağımda, dikiş makinamı boynumda taşımak istiyorum!Hatta her an kek yapmaya hazır bir şekilde boynumda mikserımla ,tatlı krizlerimi dindirmek adına da şeker kavanozumla dolaşmak istiyorum!!!!Bu arada ehliyet sınavından geçmişimm kızlarr!!!sanırım artık bir de her an binmek için boynumda taşıyacağım bir otomobile ihtiyacım var mümkünse şehrin asisi olsun,hatta mümkünse fuşyası olsun!!!!bu aralar yine boyalara dalmış durumdayım ilerleyen günlerde çok güzel rengarenk şeyler ekleyeceğimm haberiniz olsun..ah bir de küçük prens siparişi aldım onuda yapmak için sabırsızlanıyorum!39 ve 38ler beklemede olun şirinlik abidesi babetler gelecek!birde topuklulara yoğunluk vereyim diyorum ne dersiniz??Ah unutmadan toz pembesi ve lila harika 2 cüzdanım var onlarıda boyayıp en kısa sürede eklemeyi düşünüyorum...Birdeeeee karvizittliğe ihtiyacı olannn?:))
Ya bir de son olarak bir diyeceğim var izmirdekilerrrr buluşşsak???güzel bir akşam yemek falan yesek????
istanbuldakilerrrrrr ocak ortasından sonra geleceğim aynı şeyi sizinle de yapsak? nasıl olur hı??







7 yorum:

semforever dedi ki...

insanın evine de böyle şeyler alası geliyor çok şirinler :D

balgözlükız dedi ki...

evet evet gel gel,ne olursan ol yine gel :) görüşemedik ya kaynatmamız lazııııım :))

Tutku dedi ki...

her resime mi 'ayyyyyy' denir :)) çok şirinler =)

inanirsakolurbence dedi ki...

Tam yemelik bunlar:)

nisamu dedi ki...

Çok cici bunlar:)

PelinTabak dedi ki...

topuklu ayaykkabı olayına kesinlikle katılıyorum, ve bir hayranı olarak daha önceki siparişimde neden küçük prens yaptırmadım diye çok kızdım kendime.

Sanemiko dedi ki...

:))sonra istediğinde yaparım sana küçük prens