Perşembe, Ocak 27, 2011

DIY:EL BOYAMASI BARDAKLAR!



bu bardakların hepsi elde boyanmış.Aslında sizinde evde kolaylıkla yapabileceğiniz türden..Tek ihtiyacınız olan,cam boyası,bardak ve biraz ilham hepsi bu...bir doğum günü partisi için doğum günü temalı bardaklar,sevgililer günü için de hazırladığınız özel yemeğin yanına eşlik edecek,üzerinde sizin ve sevgilinizin adının yazılı olduğu kalpli 2 çift bardak olabilir..arkadaşlarınıza ev hediyesi olarak bile onların hoşuna gideceği bir temada bardaklar yapıp götürebilirsiniz.hem anlamlı hemde çok değerli bir hediye...yok ben uğraşamam hazıra konayım diyorsanız da bu bardakların adeti 19$-29$ arasında değişmekte daha fazlası için buraya tık tık.



























11 yorum:

Pelin P.A. dedi ki...

Hepsi de çok şekerler

FASHION WOMEN BELLA dedi ki...

İNANILMAZ GÜZELLER:)denicek misin sanemiko

Yeşim dedi ki...

Bayıldım ben bu bardaklara :) çook sevimliler.

Gelinn dedi ki...

harikalarmış... bayıldım...

Nedret dedi ki...

Bence sen de bir çift boya. Elin alışkın zaten. Sevgiler.

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ dedi ki...

harıka hpesi cok ta eglencelı gercekten ...

FASHION DESIGNER dedi ki...

çokkkkkk güzeller yaa bayıldım resmennnnn

Yelda dedi ki...

insan içmeye kıyamaz ki bunlarla, çoook güzeller ve interesting :))

mis gibi dedi ki...

çok şirin hediye olcağı kesin :)

Sanemiko dedi ki...

Pelin P.A.

evet seçim yapmak zor:)

FASHION WOMEN BELLA

belki bir gün:)

Yeşim
eve ben özellikle topuklulara bayıldım:)

Gelinn
beğenmene sevindim:))

Nedret
ona bir el atayım dimi :) ama kırılırsa üzülürümmm:)

ツ ✁✂✄ Sezgi ✁✂✄ ツ

evet ama takım yapmaya kalksak birz tuzlu:))

FASHION DESIGNER

bende paylaşmadan duramadım:))

Yelda

evet bir de sürekli elde yıkamak lazım bunları zor iş:)

mis gibi

evet özel bir hediye:)

KelebekGibi dedi ki...

En güzel hangisi diye seceyim dedim ama secemedim cok güzel tasarlanmislar ;)