Cuma, Ocak 28, 2011

hamile ayakkabısı


Bu ayakkabıları " Bade" Bebişin annesinin siparişi üzerine hazırladım.Kısa bir süre sonra "Bade" dünyaya geliyor.Anneside onun adının yazılı olduğu papişleriyle onu karşılayacak:)Bu aralar  yaptığım babetlerin yanı sıra baby showerlara ,yeni hamilelere ve anne adaylarına bu babetleri yapmakla meşgulum.O kadar ilgi oldu ki bu beni çok mutlu etti düşünsenize doğuma,böyle özel bir güne benim hazırladığım cicilerle gidecekler:)Bu ayakkabıların siparişini ilk  sevgili bal gözlü kız,yeni hamile ablası için vermişti.Umarım herkes iyi günlerde giyer.Bana getirdiği uğuru  annelere ve bebişkolarına getirmesini dilerim...

Bade'nin annesinin papişleri

 

Balgözlü Kızın ablasının papişleri

8 yorum:

tarih84 dedi ki...

çok tatlı olmuş:) Allah sağlıkla bebekleri ve annelerini sevdiklerine kavuştursun.

renkli babaetlerde daha hoş durmuş sanki, iyi çalışmalar canım:)

Nurjan'LA moda dedi ki...

çok tatlı olmuş canım ellerine sağlık..

ASUMAN dedi ki...

Süper olmuş bayıldım...ben biraz erken mi doğurdum ne????:))))
Sevgiler

sJ dedi ki...

ama bunlar harika!!!
çok yaratıcısın, bayıldımmmm..

Yelda dedi ki...

Çok rahat görünüyorlar belki ikincisinde :)))

balgözlükız dedi ki...

canıım buda çook tatlı olmuşşş :))inş.boolbool sipariş alırsın daha:)

Sanemiko dedi ki...

hepinize çokkk teşekkür ederim ikinciler için yaparız artık kimse geç kalmış sayılmaz:))

KelebekGibi dedi ki...

Cok sevimli bu ayakkabilar yaa :) Hamile olanlara iyi gider hem rahat ;)